#1 Skrevet August 28, 2008 Hei! Har problemer med ladetrykket på min Golf. Er en 98 mod 90 hk tdi. Problemet er at når jeg passerer ca 3500 rpm med litt "motstand" så dør den helt ut. Den drar nesten ikke i det hele tatt. Har koblet til VAG-com og fikk opp noe som "Charge Controller failure" eller noe i den dur. Regner med det er ventil eller en føler som har tatt kveld. Hvor finner jeg denne på min bil og er det noen som vet pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Hei! Har problemer med ladetrykket på min Golf. Er en 98 mod 90 hk tdi. Problemet er at når jeg passerer ca 3500 rpm med litt "motstand" så dør den helt ut. Den drar nesten ikke i det hele tatt. Har koblet til VAG-com og fikk opp noe som "Charge Controller failure" eller noe i den dur. Regner med det er ventil eller en føler som har tatt kveld. Hvor finner jeg denne på min bil og er det noen som vet pris? Post ut hele feilkoden så skal og kan vi hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2008 Har fått tak i hele feilkoden nå, etter mye om og men. 17958 P1550 Charge sporadic: pressure: control difference Dette sier ihvertfall meg ingenting, men mulig det gjør hos andre. Tror det var X431 DIAG Report som ble brukt, om det er noe som heter det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...