#1 Skrevet August 28, 2008 034 kunder.... Her ser dere hvor pengene deres går:) http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4001630 Garret GT4508R Turbocharger AUDI B5 RS4 transmissions have a built in oil cooler and pump Seimens 630cc Injectors (stock location) SECONDARY - RC Engineering 1000cc Injectors 2xBosch 044 MS Fuel pumps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Her klipp fra "gamle Audi A4 12V VR6 Turbo" GT3582R: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 Litt oppdatering: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4001630&page=5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2008 F*** for en MONSTER turbo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2008 Ikke dumt det der.. flere i usa som drar ut 650++ hk av VR6 motorer, så kanskje det blir det neste å putte i gammal Coupe ellerno ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke dumt det der.. flere i usa som drar ut 650++ hk av VR6 motorer, så kanskje det blir det neste å putte i gammal Coupe ellerno ? Engine started last week. 700+awhp allready. more to come... Updates will be posted soon. 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2008 Må jo si at jeg trodde de bygde R32 motor her. Asså 3.2 liter. Men dette er jo en 2.8L 24V motor, som har blitt borret opp med 83mm stempler. Asså en 3 liters 24V motor med orginal veiv. Skal si det er potensiale her ja. 700+ AWD hk i benk første gangen uten å finjustere den er relativt fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 Mye flotte tall, men er det holdbart? Vil tro girkassa sliter med å holde følge etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2008 Mye flotte tall, men er det holdbart? Vil tro girkassa sliter med å holde følge etterhvert.. Dette vil tiden vise. Skal være morro å følge med ettrhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2008 (endret) Gamle 12V VR6 Turbo motoren er til salgs. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4061314 650whp og kan sees her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2008 Motoren er ferdig bremset den, ble greie tall kan man si Bikket akkurat 800hk på hjulene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2008 ja takk! hmm hvor va nå de pengene når jeg trenger de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2008 Motoren er ferdig bremset den, ble greie tall kan man si Bikket akkurat 800hk på hjulene.... Relativt tøft ja Paul. 807.11whp 524.47wtq The entire team set out with a couple of goals in mind and I think everyone involved achieved what they wanted to achieve. * First VR6 mounted longitudinally in an Audi - Done * First VAG car to win a major import competition - Done * First VAG car (that we know of) to run a GT45R - Done * First 2.8 (well 2.9 bored out BDF block) to break 1000hp - Done So much Engineering went into this car it was not even funny.I am just proud to have been involved with it from the beginning but the time has come to move onto the other projects in my life. * 2.4L V5 20V Turbo * 2.2L I4 20V Turbo Står om bilen i nye Eurotuner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2008 Klipp fra Eurotuner: http://www.eurotuner.com/videos/6203682/eurotuner-gp-2008-034motorsports-2001-audi-a4-video/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 20, 2008 Helt rått! Kanskje det er slik jeg bør satse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 17, 2009 Tja, hva skal man si? .... Asså en 3 liters 24V motor med orginal veiv. men er ikke det desse veivene som tåler noe hinnsides, orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 17, 2009 Tja, hva skal man si? .... men er ikke det desse veivene som tåler noe hinnsides, orginalt? Jo. De byttes sjelden ved smidde bygg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 17, 2009 Kan si den snurra der var voksen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 17, 2009 Bildet mener jeg å huske er en GT45 mens pullet det er linket til er med GT42. 42`n testes ut nå for økt kjørbarhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 18, 2009 Bildet mener jeg å huske er en GT45 mens pullet det er linket til er med GT42. 42`n testes ut nå for økt kjørbarhet. Bildet er en GT45R, men mener å ha lest de kjører "nye" Precsision serie turbo nå? Fått mye medgang på Vortex den serien iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 6, 2009 Precision 67mm på 2.48bar som brukes kan det se ut til nå om dagen. http://www.youtube.com/watch?v=XUuhbFbBElA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2009 Mektig grenrør MEn er ikke dette en anna bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 7, 2009 Mektig grenrør MEn er ikke dette en anna bil da? Har du nok rett i. 12V motor også. 034 bruker 24V motor og turbo slik som Paul sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 15, 2010 Kom på treff og dro 804hk på hjula med Garrett GT45R. The car is the "Unofficial" Winner of the Eurotuner GP IMHO. Pretty damn good what it can do even despite not running 100%: 1) Best dyno 2) 2nd best on the track using a GT3582R 3) Fastest Audi/VW on the track using a GT3582R 4) I'm pretty confident it would fare well in the 1/8 mile too, even with a smaller turbo http://www.eurotuner.com/videos/6203682/eurotuner-gp-2008-034motorsports-2001-audi-a4-video/index.html September 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...