#1 Skrevet August 28, 2008 Hei igjen Har en 1995 modell Audi S6 jeg kjøpte mars 2008.Den eiern da sa at det skal være en sånn fjernstyrt sentrallås til denne bilen.Noe jeg ikke fikk med når jeg kjøpte den.Den var ødelagt eller så hadde ikke forrige eier fått den med seg eller noe,men uansett. Tok av dekselet over pedalene igår,og inne der fant jeg en Votex Key Less Entry Module. Er det noen som aner hva jeg må gjøre for å få meg fj.styrt sentrallås igjen og få alarmen til å funke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2008 Har en 94` S4 som på de fleste områder skal være identisk. Det du mener er at du ikke har fått med nøkkelen med laserpeker som du peker mot knotten på B-stolpen med? Går ut i fra at du har de knottene på linje med nedkant av viduene på begge sider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2008 Har en 94` S4 som på de fleste områder skal være identisk. Det du mener er at du ikke har fått med nøkkelen med laserpeker som du peker mot knotten på B-stolpen med? Går ut i fra at du har de knottene på linje med nedkant av viduene på begge sider? Ja de har jeg...På begge sider,+ den Votex boksen mellom bena under rattstammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2008 Ser man det! Men du har sikkert ikke nøkkelen med laserpeker på da tenker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2008 Nei har ingenting av nøkler/fjernkontroll til det systemet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2008 Da spørs det om du må ta kontakt med en audiforhandler, evt. gå på http://www.erwin.de for å høre der om de kan skaffe deg en nøkkel. trenger sikkert chassisnr. i den sammenheng vil jeg tro. Med mindre noen andre har peiling på hvordan man koder om en slik nøkkel, slik at den funker til systemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2008 Har vært på Dahles Auto og hørt med de.Så fort de fikk greie på at den boksen sto det Votex Keyless Adapter,sa de at dette er ettermontert og ikke orginalt fra Audi. En annen ting:Når jeg hadde av dekselet over pedalene så tok jeg ut denne Votex boksen for å ta med til Audiforhandler for å vise de.Etter dette har ikke sentrallåsen fungert som den skal.Nå fungerer den ikke lenger i det hele tatt. Inn til den boksen går det 2 innganger,en meget tynn liten kabel og en med litt større boks på..Det 3 hullet i boksen viser 4 stk hvite pinner man kan enten peke opp eller ned med.Disse 4 har jeg prøvde både opp og ned uten at det har hjulpet..Hva kan det da være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2008 Pass! Nå er du nok litt lenger enn jeg har lyst til å uttale meg om. Men jeg er sikker på at det finnes endel andre her på forumet som har vært borti såpass mye at de har noen synspunkter og kjennskaper på dette området også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...