Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

En stund siden jeg har postet noen jobber her, men her er den siste iallefall. Har vært lite jobber i det siste pga misforståelser ang. et lokale jeg skulle ha, men ikke fikk. Så det blir dessverre - inntil videre - lite poleringsjobber å se fra min side : bh : Skal ta en Audi om ikke altfor lenge tror jeg, han står for lokale selv! ;)

 

Jeg linker bare til den jeg pga bildereglene her. ;)

 

Polert Nissan Sunny GTT - on fire!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert som vanlig Kenneth...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et flott resultat, har nok enda et par biler foran meg før jeg er på det nivået selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut!! :)

Tar du på deg jobb med å polere opp nylakkert bil? Kommer til å lakkere RS2`n snart, klarlakken blir da mellomslipt men hadde vært gøy å få den polert opp etterpå også...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar på meg hvis du har lokale eller når jeg har fått mitt. :) Helst sistnevnte hvor bilen kan stå noen dager så jeg får gjort det skikkelig. Takk for kommentarer! ;)

 

Ben, det kommer nok fort ser jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott finish -artig å jobbe med rødt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar på meg hvis du har lokale eller når jeg har fått mitt. :) Helst sistnevnte hvor bilen kan stå noen dager så jeg får gjort det skikkelig. Takk for kommentarer! ;)

 

Ben, det kommer nok fort ser jeg. :)

 

Har sett gjennom trådene dine nå, utrolig bra resultater!! :)

Må si det frister veldig med polering etter bilen er lakkert;) Ville det beste evt vært at jeg vannsliper/rubber bilen etter lakkering og du polerer opp, eller at du gjør begge delene?

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, kjempebra! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.