Anbefalte innlegg

Slutter ikke Jan Erik i NRK til fordel for en annen kanal da, slik at det blir mer å se til han, bare på TV2 isteden? Eller er det jeg som ikke har lest leksene mine skikkelig nå...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nå han Jan-Erik var mer av en skrikeape som var mer opptatt av koppeholdere og bagasjeromsplass en kjøreegenskaper etc.

Men Autofil var et likanes program.

Hørte forresten rykter om at TV2 vil kjøpe konseptet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nå han Jan-Erik var mer av en skrikeape som var mer opptatt av koppeholdere og bagasjeromsplass en kjøreegenskaper etc.

Men Autofil var et likanes program.

Hørte forresten rykter om at TV2 vil kjøpe konseptet?

stemmer det! men jeg trur ikke nrk ville selge:shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo gammelt nytt.. Dessuten er Autofil kjedelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2, har absolutt ingen problemer med at driten er av tv.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier bare en ting.. topp gear!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier bare en ting.. topp gear!

WORD!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo altfor mye båter på "Autofil"...:P

Trodde det skulle være om Auto`er jeg..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Word!

Autofil var et kjedelig bilprogram (eller var det båt- og ødelegge boble-program?!), om enn verdifullt fordi det var norges første "ordentlige" bilprogram. Det hadde kanskje vært bedre hadde det hatt en programleder som ikke maste som en ADHD-femåring på speed, som hvertfall ikke klarte å overbevise meg om å ha genuint peiling på annet enn setejustering og vindusviskere. At Jan-Erik Larsen ble en slags talsperson for bilinteresserte i Norge er tåpelig.

Jeg vet hvor han kan stappe loffen sin, for å si det sånn! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Græla møye positivt dere skulle komme med da, men selfølgele, hver å enn av oss har hver våre meninger om alt. Jeg likte Autofil og syntes Jan Erik var enn kanonbra programleder. Passet til den typen program !!!! Det er min mening vertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Græla møye positivt dere skulle komme med da, men selfølgele, hver å enn av oss har hver våre meninger om alt. Jeg likte Autofil og syntes Jan Erik var enn kanonbra programleder. Passet til den typen program !!!! Det er min mening vertfall.

Hadde han bare vinklet det mer innpå ytelser, kjøreegenskaper etc. Vil jeg vite hvor gode koppholdere det er i en bil drar jeg til den lokale Møller shappa.

Han skulle lært litt av Topgear, ikke bare har dem bra reportasjer, dem snakker om det som er "viktig" for bilentusiastene.

Og ikke minst humor, er sikker på at topgear gutta kan lage en reportasje om en støvsuger og jeg vil fortsatt være klistra til skjermen. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig! Er jo gammelt nytt, men jeg er glad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofil kan brenne et visst sted, har ikke kommet en bra episode derifra. Så for min del er jeg likegyldig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dont care... sett nok traktorer, snekker, mopeder og famileibiler. Noen høydepunkt har det riktignok vært i form av banetester, men det er langt mellom dem!

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi oss Drive i TV utgave!

Fredrik Olsen: skille mellom lokallagsdel og generelt forum ? Mye rar skriving her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik er morsom og utrolig sprudlende han og har gjort programmet ganske festlig.

MEN, det blir for teit når de skal teste traktorer, båter, scootere og andre lignende ting. Det har jo ikke noe med "Auto" å gjøre.

For ikke å snakke om det latterlige prosjektet med den lille spesialbåten han skulle ha seg : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre med 5 gear, og TopGear!!

Autofil er ikke underholdning i det hele tatt..

Bare små japanske søppel-biler, med form som en is-boks, og motor som en Rc-bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sier traktortesting er kjedelig å se på?

Top Gear - Tractor Challenge

Top Gear er et klasseprogram for seg sjøl så iogfor seg blir det bra uansett hva slags stunts dei tar for seg:)

Går ivertfall ikke å sammenligne Traktorkjøringen på Autofil og Top Gear.

litt anna en innhøstingen på jæren.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi oss Drive i TV utgave!

Den skal jeg være enig i, har aldri ledd og kost meg så mye med et bilblad før:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofil er god underholdning det. Mye selvironi, og lett å parodiere. En aldeles festlig variant er laget av en amatørgjeng i Trondheim:

Den ligger på youtube

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Heller ikke på TV2 kommer seerne til å oppleve meg som sint forbrukerjournalist. Jeg har definert min rolle og jeg kommer ikke til å trekke frem det negative. Akkurat som det finnes noe godt i alle mennesker, finnes det også noe godt i alle biler og jeg kommer til å legge vekt på det positive. «Broom» kommer til å bli et mye mer rendyrket bilprogram enn «Autofil» var på slutten. Vi satser på at rundt 85 prosent av innholdet skal være bil, sier Larssen.

Enda en serie med koppholdere og bagasjerom... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.