#26 Skrevet September 1, 2008 Har tro på dette ... Kan bli moro å se hvordan han kommer til å være som programleder i det nye programmet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 1, 2008 Lett å parodiere ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 1, 2008 Hva skjer med bladet da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 1, 2008 Enda en serie med koppholdere og bagasjerom... jeg syntes nå koppholdere og bagasjeromsplass er viktig jeg da:P Følger ikke med på autofil og syntes top gear og fifth gear er veldig mye bedre.. Men nå er jeg fortsatt en som lever i drømmene.. Autofil appelerer veldig til den... *kremt* eldre garde som kansje kjøper disse bilene de tester:) For jeg tviler sterkt på at noen av dere syntes det er stas når de tester citroêen c2(usikker der), peugoet 306... eller hva enn. For de tester jo en del av disse i fifth gear... Men det husker vi jo ikke... vi tenker på R8'en eller den utrolig feite nye porscha med adaptiv turbo eller hva det var: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 4, 2008 Gi oss Drive i TV utgave! Fredrik Olsen: skille mellom lokallagsdel og generelt forum ? Mye rar skriving her... Sorry...Det skal aldri fårekomme igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...