#26 Skrevet Desember 26, 2008 Vi starter klokken 18.00 ja ,og vi håper at så mange har mulighet den 4 jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 26, 2008 Hei, skal prøve å være der da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 3, 2009 Da gir vi denne tråden et spark,håper at så mange som mulig kommer i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 3, 2009 aldri vært på sånn møte.......er det verdt turen:)hva som skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 3, 2009 Det er vert det ja. Så det er bare å komme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 3, 2009 ett sosialt møte med lokale bilintereserte Jeg kommer. tor sa han skulle også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 3, 2009 ja.kommer kanskje en tur....vis formen min er bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 3, 2009 kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 4, 2009 kommer en tur fra rognan jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 5, 2009 takker for hyggelig treff i går karer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 5, 2009 samme her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 12, 2009 knall bra møte vi hadde,hyggelig at det var så mage stilte opp, se link for neste møte her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144004 Vi skal på roadtrip til Fauske:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...