#1 Skrevet August 28, 2008 Hei jeg har en 83 type 85 90 quattro som jeg er på jakt etter ny bakluke og tak plate Hvor får jeg tak i dette??? Er også på jakt etter no baklamper da de som står på er blitt stygge og matte: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Jeg har bakluke og baklykter til deg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 bilde av lyktene er bakluka hel og pen??? Bakluka på min er i orden uten om et den er sparklet opp no hel sin sykt mye så bakluka veier nesten et par kilo for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2008 bilde av lykteneer bakluka hel og pen??? Bakluka på min er i orden uten om et den er sparklet opp no hel sin sykt mye så bakluka veier nesten et par kilo for mye. Både lyktene og bakluka er hele å pene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2008 Både lyktene og bakluka er hele å pene. Pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2008 Blir vi enige med 1500,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2008 Blir vi enige med 1500,- ? Det høres fint ut det Men de lampene er de komplette med de som sitter i luka??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2008 (endret) Det høres fint ut det Men de lampene er de komplette med de som sitter i luka??? Jeg glemte å nevne at den mangler den refleksplaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2008 Hei jeg har en 83 type 85 90 quattro som jeg er på jakt etter ny bakluke og tak plateHvor får jeg tak i dette??? Er også på jakt etter no baklamper da de som står på er blitt stygge og matte: mad : hva mener du med takplate forrestn ? har baklykter og bagasjelokk liggende om du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...