Golf G60 Luftføringskanaler

Anbefalte innlegg

For tiden høster jeg deler for ombygging til G60-oppsett.. Men sliter litt angående Luftføringskanaler (eller noe sånt)

Slik jeg har forstått det, skal desse lede luft fra støtfanger og gjennom innerskjerm for kjøling av bremser..

 

Jeg har lenge letet etter dette.. Men finner hverken bilder, informasjon eller nettbutikk..

 

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette?

Eventuelt hva heter det på engelsk eller tysk, så jeg kan utvide søkefeltet mitt?

 

 

Takker for alle svar.

Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe om dette?

Tror muligens dette er originalt på Golf 1.8 16V GTI og..

 

Gjelder 90'fangere (store støtfangere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun til de små fangerene du får det tror jeg. Bestilte de til g60 engang,men det var kun en "plate" under spoiler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare til små fangere, ja, men det blir jo krevd når man skal bygge om - uavhengig om man har 90-fangere eller ikke. Min GTi 8v hadde også dette originalt. Er nok ikke å oppdrive luftekanaler originalt, men du kan jo alternativt lage noe selv ut fra noen plastrør el. Poenget er jo at de skal føre luft til bremsene, så ett fett om det er originalt eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar:)

Skal det da føres luft fra GTI-leppen (store fangere) og gjennom innerskjerm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat et unaturlig valg å legge rørene fra frontspoileren (den store til GTI og opp. Kutt ut passende hull der VW har lagt til rette for nettopp dette) og gjennom passende kuttet hull i plastinnerskjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.