#1 Skrevet August 28, 2008 På en Audi A4 B5 har alarmen som uler når man glemmer å skru av lys på bilen sluttet å fungere. Det samme gjelder pipet som kommer når bensinnivået er lavt, er dette samme høyttaler? Hvor mye jobb er det å bytte dette? Noen mente man måtte bytte hele instrumentet, uten at jeg fikk med meg hva som ble ment med det begrepet. Noen idè ? Hva kan være feil (om det ikke er høyttaleren) ? Dette er den andre B5en av få jeg har snakket med jeg hører om der den har sluttet å virke, så regner med noen her inne har opplevd det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2008 instrumentet i seg selv er jo ikke vanskelig og plokke ut. du kan prøve og se om det sitter noen form for sikringer eller slikt på instrumentet. og evnt måle om de er hele (kontakt) høres igrunn merkelig ut (spør du meg) at høyttaleren bare skal slutte og virke. en annen feilkilde kan være dårlig kontakt bak i print kortet på instrumentet.altså mellom ledningene og selve instrumentet. da denne da kanskje ikke leder strøm ut til høyttaleren da den vil sende spenning ut til høyttaleren. prøv evnt og smøre på contact cleaner. det bruker og hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2008 Takk for tips. Ikke min bil, så var egentlig på jakt etter om det var noen åpenbare feil på disse bilene man kunne se etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...