#1 Skrevet August 28, 2008 (endret) Se på han der....Gal mann !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Ikke helt min humor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Ikke at jeg har sett det som linkes til, men hva pokker betyr topic her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2008 Dårligste humoren ever .................. Det der kalles for vandalisme og idioti ............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2008 Ikke at jeg har sett det som linkes til, men hva pokker betyr topic her? Beste mannen det der? Noen andre tolker her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2008 Hvor er humoren i dette...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2008 Skjønte heller ikke denne.. Linka du til feil video? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2008 Jeg satt i 5:01 og ventet på at noe morro skulle skje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2008 : klø :: klø :: klø :: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2008 WTF??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2008 Vi skar ut store deler av støtdempertårna på en sierra og kjørte rundt på jordene her for noen år siden! Morro det men denne var litt merkelig: klø : Hadde han hoppet på bilen ville det gått fortere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...