Hvordan feste grøftelys på passat 3b fangeren..?

Anbefalte innlegg

Til dere som har festet grøftelys på passat 3b org fanger, hvordan har dere gjort dette..? bilder..?

Mvh Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var de eg tnkte på...:P hella micro DE...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigve Ulstein kan få svare på det;) Ikkje så lenge sida han har montert det på sin eigen.. vart veldig bra ivertfall..;) Har hella micro sjøl, men montert av forrige eigar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vart gjort på ei god kveldsøkt!;)

fangaren måtte av og på nokre gonger for å få tilpassa dei best mulig, men gjekk veldig fint.

-Først må fangaren av, eine hornet må flyttast eller fjernast. (høgre side)

-Eg laga meg nokre små enkle brakettar for å få lyktene lenger bak. Desse vart skrudd fast i ytterste hjørne av bjelken som ligg bak støtfangaren, og andre enden vart skrudd fast i lykta.tippar denne braketten var mellom 5 og 10 cm lang med eit 8mm hol i kvar ende.

-Så var det tilpassinga. denne tok en del tid, men slik som eg laga det til med denne braketten, kunne eg justere det fritt i dei fleste retningar. fangar av, justere, fangar på, fangar av, justere osv osv: smil :

-kanalen som leder lufta inn til intercooleren måtte modifiserast litt. skar vekk en del av plasten

-det siste var det elektriske. på min bil var dette lagt opp originalt, men det er ikkje noke problem å lage til.

spør viss du lurer på noke. skal sjå om eg finn nokre bilde, men dei ligg ikkje på denne pcen.

lykke til!;)

mvh Sigve

ps: vi må vel til å sjå å få retta litt på dine også,, Peter: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare brukte orginal brakettene til hella micro de, og istedenfor og sette lykta i mellom satt jeg lykta på siden så den kom lenger ut/bak, fungerer helt fint og man slepper all dritten med måling, og skaffe braketter etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i slik en org bryter fra ebay, og lurte på om noen kunne forklare meg hvordan eg skal koble denne for å få grøftelysene til å funke...?

golf4_euro_switch2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigve eller evt. Stian Bendal har peiling;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet ut av det sånn noenlunde...:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, Robin! fikk PMen din, men har ikke fått tid å kikke noe på det enda desverre. regner med jeg får tid i kveld. har noen dårlige bilder på USB-disken hjemme.

Når det gjelder brytaren så kan jeg finne ut hvilken stikker du skal bruke dersom du vil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst heller dårlig bildet jeg hadde her : bh :

DSC00010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yeah, hjelper på det der...;) takk for hjelpen hvertfall...:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.