#1 Skrevet August 28, 2008 Til dere som har festet grøftelys på passat 3b org fanger, hvordan har dere gjort dette..? bilder..? Mvh Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Hella micro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2008 ja var de eg tnkte på... hella micro DE... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2008 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2008 Sigve Ulstein kan få svare på det;) Ikkje så lenge sida han har montert det på sin eigen.. vart veldig bra ivertfall.. Har hella micro sjøl, men montert av forrige eigar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 (endret) Dette vart gjort på ei god kveldsøkt! fangaren måtte av og på nokre gonger for å få tilpassa dei best mulig, men gjekk veldig fint. -Først må fangaren av, eine hornet må flyttast eller fjernast. (høgre side) -Eg laga meg nokre små enkle brakettar for å få lyktene lenger bak. Desse vart skrudd fast i ytterste hjørne av bjelken som ligg bak støtfangaren, og andre enden vart skrudd fast i lykta.tippar denne braketten var mellom 5 og 10 cm lang med eit 8mm hol i kvar ende. -Så var det tilpassinga. denne tok en del tid, men slik som eg laga det til med denne braketten, kunne eg justere det fritt i dei fleste retningar. fangar av, justere, fangar på, fangar av, justere osv osv: smil : -kanalen som leder lufta inn til intercooleren måtte modifiserast litt. skar vekk en del av plasten -det siste var det elektriske. på min bil var dette lagt opp originalt, men det er ikkje noke problem å lage til. spør viss du lurer på noke. skal sjå om eg finn nokre bilde, men dei ligg ikkje på denne pcen. lykke til! mvh Sigve ps: vi må vel til å sjå å få retta litt på dine også,, Peter: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2008 ja er litt intr i bilder, kan gjerne sende på mail hvis du har sjansen... robin_nfp@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2008 Jeg bare brukte orginal brakettene til hella micro de, og istedenfor og sette lykta i mellom satt jeg lykta på siden så den kom lenger ut/bak, fungerer helt fint og man slepper all dritten med måling, og skaffe braketter etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2008 Har fått tak i slik en org bryter fra ebay, og lurte på om noen kunne forklare meg hvordan eg skal koble denne for å få grøftelysene til å funke...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2008 Sigve eller evt. Stian Bendal har peiling;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2008 har funnet ut av det sånn noenlunde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 9, 2008 hei, Robin! fikk PMen din, men har ikke fått tid å kikke noe på det enda desverre. regner med jeg får tid i kveld. har noen dårlige bilder på USB-disken hjemme. Når det gjelder brytaren så kan jeg finne ut hvilken stikker du skal bruke dersom du vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2008 Var visst heller dårlig bildet jeg hadde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2008 yeah, hjelper på det der... takk for hjelpen hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...