Anbefalte innlegg

har prøvd å søke litt men finner ingen ting.Noen som har montert tilhengerfeste på rs2 noen gang?avtagbart helst?.(jada vet det ikke ser pent ut på en rs2:))passer det fra 80 b4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke rs2 er godkjent med landbrukskrok...mener å ha lest om noen som har prøvd før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å søke litt men finner ingen ting.Noen som har montert tilhengerfeste på rs2 noen gang?avtagbart helst?.(jada vet det ikke ser pent ut på en rs2:))passer det fra 80 b4?

Det har i hvert fall vært flere RS2-er i klubben med avtagbart hengerfeste, så det er ingen tvil om at det lar seg gjøre, uavhengig av godkjenning eller ikke. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har i hvert fall vært flere RS2-er i klubben med avtagbart hengerfeste, så det er ingen tvil om at det lar seg gjøre, uavhengig av godkjenning eller ikke. ;)

har de da brukt fra 80 b4?hehe alt trenger da ikke være godkjent:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de da brukt fra 80 b4?hehe alt trenger da ikke være godkjent:)

En Rs2 er jo en B4 så at de har brukt fra noe annet ville vært merkelig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har avtagbart hengerfeste på min. Er sånt lite plastikkdeksel over og er jo veldig praktisk. Sikkert god bil å dra henger med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes hengerfeste til rs2 men dette er spessielt hva gjelder ledningsnett...

effekten senkes med ca 100 hk ved innkobling av hengerfeste kontakt på rs2.. dette for at brå accellerasjon ikke skal rive filler av saker og ting du henger på og selve hengerfeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes hengerfeste til rs2 men dette er spessielt hva gjelder ledningsnett...

effekten senkes med ca 100 hk ved innkobling av hengerfeste kontakt på rs2.. dette for at brå accellerasjon ikke skal rive filler av saker og ting du henger på og selve hengerfeste.

Dette vil jeg gjerne se dokumentasjon på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rare greier at det er sånn. Bilen min kan da dra henger med full ytelse, og det er ikke ytelse som står særlig tilbake for en RS2.. ;) Hengerfestet ser ganske likt ut det som er vanlig avtakbart på alle andre Audi også. Ellers er det jo ymse større pickups og lignende som har ytelse og moment laaaangt over det en RS2 har som også drar henger på full guffe.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeutviklingen på en turbo motor er tilnærmet proporsjonal med last/load. Eksostemp ved bruk av tilhenger er en helt annen enn ved "tom" bil. Opp bakkene mot Asker fra Sandvika skilte det nesten 200 grader i eksostemp på min A4 med og uten campingvogn på slep ( full gass selvsagt ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne jeg og,skulle også hatt krok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. den der tror jeg jammen jeg skal slå til på! Sender ikke til Norge.. flaks at vi har hus der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på en ting anngående dette hengerfeste til rs2.

i mitt vognkort står det at jeg kan trekke 1600kg+-. men jeg har ikke hengerfeste på min. ser heller ikke hvor dette kan festes?

noen som kan forklare om jeg kan montere dette på min eller ikke? legg gjerne ut bilde underfra hvordan dette er festet og:)

har foresten en 94' om det skulle ha noe å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dei bilene som er levert orginalt (westfalia) har reduksjon på motor effekt når kroken brukes, mye ledninger, har et sett liggende som skal montere på den ene min.

Tror det er kun westfalia sine kroker som går under fangeren bak, finnes noen brukte å få kjøpt en skjelden gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. men hvor under bilen festes dette? hadde bilen på bukk her om dagen, og kunne ikke finne noe plass å skru det fast:confused: er det jeg som er blind da eller? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. men hvor under bilen festes dette? hadde bilen på bukk her om dagen, og kunne ikke finne noe plass å skru det fast:confused: er det jeg som er blind da eller? hehe

støtfangerfestene byttes ut, så skrues støtfanger på feste til hengerfeste:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtfangerfestene byttes ut, så skrues støtfanger på feste til hengerfeste:)

ok:) takker for svar! ikke rart jeg ikke fant feste da nei:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.