Bil for en Golf MK2 entusiast!

Anbefalte innlegg

Hei. Mulig dette er repost, men fant ingenting om denne bilen på søk så legger derfor ut denne filmen.

Dette må være en drømmebil, er iallefall det for meg..Gud, jeg kunne ønske å eie en slik bil!

 

 

Gammel video, lenge siden jeg så den for første gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lett spist middag der ja :)

 

Noe av det mest delikate jeg har sett: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin den golfen der :tilber:... Har sett filmen flerne ganger før..blir aldri lei den !!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passe strøken den der ja:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin den golfen der :tilber:... Har sett filmen flerne ganger før..blir aldri lei den !!!: rock :
Samme her, sett den uttalige ganger og blir aldri lei..drømmebil, med drømmemotor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Mulig dette er repost, men fant ingenting om denne bilen på søk så legger derfor ut denne filmen.

Dette må være en drømmebil, er iallefall det for meg..Gud, jeg kunne ønske å eie en slik bil!

 

 

Gammel video, lenge siden jeg så den for første gang..

 

Samme kompressor kit som jeg hadde i 2005-2006 sessongen. Eneste man må bytte er et chip. Alt annet på bilen er orginalt, og det gir 260 hk. 0.6 ladetrykk.

 

http://www.z-engineering.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme kompressor kit som jeg hadde i 2005-2006 sessongen. Eneste man må bytte er et chip. Alt annet på bilen er orginalt, og det gir 260 hk. 0.6 ladetrykk.

 

http://www.z-engineering.com

Og det funket bra? Er det bare bolt on? Hva heter kitet? Følger det med alt av deler? Heter det Kompressor ZR2 ? Vet du hvilken pris dette kommer på inn til Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det funket bra? Er det bare bolt on? Hva heter kitet? Følger det med alt av deler? Heter det Kompressor ZR2 ? Vet du hvilken pris dette kommer på inn til Norge?

 

1.Funker meget bra

2.Bolt on

3.ZR2

4. Kjøpes brukt

5.ja

6.Nei

 

Kompressoren sitter i 3 skruer. Monter chip fra Z, og du har en orginal Audi RS2 rask Golf. Så og si nesten like rask.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En som var "litt" iverig når han stilte spørsmål her :P

Ser meget pent ut det bygget der, og det kompressor greine må da være et artig alternativ til turbo konvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..Blir litt ivrig i svingene serru:) Fant ingen priser på hjemmesiden dems heller, men har sendt mail så regner med det kommer svar om ikke lenge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fungerer i allefall, kan også kikke på vf engerering i usa, de selger kitt sim går opp til 1 bar mener jeg å huske.

Et komp kitt kommer vel på rundt 30k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.