Veske på klimaanlegg slange? s4 2.7

Anbefalte innlegg

Hei

Idag da jeg tok opp panseret på s4a så jeg at slangen som er ringet rundt under hadde et lag med veske på seg. Vet det er naturlig at det kommer veske, men bruker ikke det å havne på asfalten? Det var en del mer veske på slangen enn det er på bildet da jeg så dette første gang. Har aldri sett dette før idag på denne bilen, så jeg må finne ut om noe er galt. Jeg var innom møller og de sa at det trolig ikke er noe feil, men at jeg skulle følge med dette. Noen som har sett dette før, og vet om det er noe feil/skadelig?

kima.jpg

Mvh Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kondens, rett og slett vann som kondenseres fra luften fordi dette røret blir kaldt når AC-kompressoren går. :) Helt normalt! Det andre røret blir varmt, også helt normalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ok, er bare jeg som uroer meg for mye her da, men som sagt har aldri sett dette før så ble litt bekymret.

men takk for svaret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så er det bare kondens, ikke noe å bekymre seg for nei. Du kan heller begynne å bekymre deg den dagen det ikke er kondens på den og det ikke blåser kaldt ut av klimaanlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.