Alternativt tenningsystem til AAN.

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med tenning på sylinder #4 og funnet ut at jeg like godt kan bestille komplett ledningsnett med høyeffekt coiler fra 034 motorsport som blir tilsvarende prisen av to orginal coiler.

Problemet er at bestillingen har ligget inne nå siden juni, uten at 034 har klart å få tak i et kit å sende meg.

Spørsmålet er da om noen andre har tips om andre steder det går ann å få tak i noe liknende, evt. vet om et billigere alternativ enn å kjøpe en orginal coil til nesten kr.2000,-?

Begynner å bli temmelig lei av å "hakke" rundt...: bh :

Takker for alle tips!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at alle får problem med sylinder nr. 4.. Jeg har prøvd med 'nye' brukte coiler også uten resultat, har prøvd to andre coiler, men får snåle signaler når jeg måler inn og utgangene med oscilloskop..

Funket det med 034-kittet? (hvis du fikk det noen gang, da..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har coilkit fra 034, fungerer utmerket!

småtrimma aby, 380ish

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coil kitet dukket aldri opp, eller dvs. 034 hadde problemer med å få tak i deler til kitene sine. Endte med at jeg ba dem skippe det og sende øvrige bestillte deler. Fikk takk i et toppdeksel med coiler og pos`er fra en på forumet, så alt har vært fryd og gammen en stund nå.... i hvertfall når det gjelder det isolerte problemet...

Tipper at stabiliteten i leveransene har gått seg til igjen nå, med stigende dollar kurs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.