#1 Skrevet August 29, 2008 215/40 17. Hva er å anbefale av de på dekkonline, eller interdekk ? Nankang NS-1 NS-2 ? LINGLONG ? Kravet: Litt banekjøring og spøling... HARDE SLITESTERKE er det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2008 Flemming Alm kjører vel på BCT og virker ganske fornøyd. Dette er budsjettdekk og utifra kjørestilen hans så holder de mål.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2008 Jeg også lurer litt på Linglong, da jeg har fire slike.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2008 En kamerat har Linglong bak på 240 v8´n sin, og de er er visst som slicks på is på vått føre.. slitestyrken vet han ikke nå mye om enda, da bilen har stått uten motor i halvt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2008 Ser BCT koster 698,- Men da er det ikke 215 som jeg har nå da men ... ! Noen som har prøvd BCT VS nankang/linglong ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2008 Ser ut som mange sverger til BCT på grunn av slitestyrke + de ryker mye. Røyk er vel kanskje også et artig moment om du skal HERJE ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2008 Vet også at Triangle som bigwheels fører blir brukt av endel driftere, pga slitestyrke og røyk. Jeg kjører faktisk de på sfyran nå, men har ikke akkurat satt de på prøve sålangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2008 (endret) her er harde og slitesterke til de grader. henger greit på tørr vei, men livsfarlig når det er vått.... wanli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2008 En kompis av meg hadde Wanli bak på a4en inntil igår når han var hos dekkskift og kjøpte nye felger og dekk. Virket som om bilen var opplagret på midten, og kunne dreiest som ett hjul ett par cm til hver side når en svinget.. Men nå er den helt fin, kjører på BCT nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2008 Hadde Wanli på en bakhjulsdreven bil, og på våtføre var det knapt feste. Den slapp lettere enn de skamslitte ned-til-corden-dekka jeg hadde på den før. Var vel helt greie ellers, men støyet en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2008 OT: finnes det seriøst dekk som heter Linglong? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2008 OT: finnes det seriøst dekk som heter Linglong? Ja, men de kommer vel fra Pingpong eller no.. sikkert derfor navnet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2008 Det er vel gjerne en sammenheng mellom hvor dårlige de er på vått føre og hvor slitesterke disse dekkene er da gummien er knallhard. Har noen Ling Long i 215/45 17 og de ser nye ut etter 4 år med vanlig bruk, men er livsfarlige på vått føre Ole O har vel også disse på S2'n sin og sier de holder leeeenge på bane også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2014 Drar opp denne igjen Hva er det som brukes mest nå om dagen av billige herjedekk som ryker godt? Og hvor handler man? Tenkte å bestille litt dekk til Audien før neste banetreff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...