#1 Skrevet August 30, 2008 Hei som sagt, er det noen som vet hva denne rial felgen heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2008 Ser ut som Rial Daytona Race. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2008 Er nok rial daytona race ja.. har sett på sånne felger eg og.. Pen felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2008 Helt riktig, det er Rial Daytona Race. Har sånne selv på Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2008 Hvilken dimmensjon er det du har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2008 8,5x18 ET30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2008 Lyst på slike på min neste bil, men er vel kul faen i helvete å få tak i så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2008 Lyst på slike på min neste bil, men er vel kul faen i helvete å få tak i så Nei da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2008 å Hvordan det? Dem har jo gått ut av produksjon`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2008 du kan jo høre med http://bilprodukter.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...