#1 Skrevet August 30, 2008 Står å skrur på bilen til modern nå, også tror jeg at jeg har klart kunststykke å pumpe bremsesylinderen for langt ut, for jeg får ikke pressa den tilbake igjen!! noen som har vært borte i dette, eller noen som veit hvordan jeg skal få den tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2008 Noen skal skrus tilbake mens andre kan klemmes inn.Hvordan har du prøvd å få den tilbake? Jeg pleier å ta en rørleggertang og klemme den inn igjen.. Funker alltid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2008 eller så har de verktøy til å skru stempelet inn igjen på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2008 Og når den først er ute så tar du ut og rengjør pakninger, rengjør stempel/pusser bort rust på stempel og smører med bremsekalipperfett på pakningene og sylinder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2008 biltema verktøyet fungerer veldig bra enten om det er skru eller press calipere. alternativt løsne luftenippel så det ikke blir så mye trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2008 Takker for alle tips! har fått det tilbake igjen, var bare sylinderen som var såpass langt ute at den gikk skeivt tilbake! hadde ikke poppa helt ut! så var bare å banke den rett igjen, og presse inn! (har forøvrig den tvinga fra biltema, og funker som gull den ) Men takker for svar!! Da kan denne tråden slettes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...