Anbefalte innlegg

har noen tips til hva jeg kan bruke for å få tilbake glansen i interiøret mitt?? har pusset skinnsetene 1 gang i uka fram til nå mn aner ikke hva jeg skal gjøre med skinnrattet mitt?? har prøvd skinnpolish mn blir ikke helt 100%: klø : samme med dashbord?? har lyst til å få tilbake nybilfølelsen:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til rattet eller alt sammen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På allt av skinn.

Er fargen slitt bort på rattet, må du få farga det opp igjen, da holder det ikke med skinnkrem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå jo akk en tråd ute fra Marius Torkhagen om dette..

som hadde vært mitt i blinken for merkene på setene i denne bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noen merker men jeg vil ha den ekstra glansen:P ikke noen skader:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger inn en mail jeg nettopp fikk jeg fra pimpride.no

 

Vi i pimpride.no er stolte av å ha blitt importør for Dynamix skinnfarge systemer.

 

Dynamix er en verdensledende og anerkjent produsent av høykvalitets skinnfare og skinnpleie for bilseter.

 

Ved hjelp av orginal skinnfargesammensetning leverer Dynamix farge til alle typer bilfabrikater.

 

Man kan enkelt farge opp igjen slitte skinnseter helt uten forkunnskap og resultatet blir perfekt med en holdbarhet som er minst like god som den orginale.

 

Har du også rifter eller sprekker i setene dine?

Ved hjelp av Dynamix skinnfyller fylles de opp igjen uten at fleksibiliteten i skinnet skades, fargen man deretter over igjen blir reperasjonen helt usynlig.

 

Besøk http://www.pimpride.no/product_info.php?products_id=1439 for mer informasjon om produktene..

 

 

Mvh

Marius Torkehagen

pimpride.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.