#1 Skrevet August 30, 2008 Hei etter det jeg har fått med meg så må demperhusene sendes inn til restaurering og ombygges. og du får tilsendt ett restaurert fjørbeinsett fra en s2 som har gått i europa. det jeg ikke skjønner er koffor er det ikke mulig og montere dette selv? er det ikke bare og ta ut den gamle demperen og føre inn den nye demperen?? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2008 alt går jo an å lage/gjøre selv med riktig verktøy og kompetanse, men mtp KW så går jeg ut i fra at de har bestemt det slik pga kvalitet på det ferdige produktet og garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2008 alt går jo an å lage/gjøre selv med riktig verktøy og kompetanse, men mtp KW så går jeg ut i fra at de har bestemt det slik pga kvalitet på det ferdige produktet og garanti. Enig der. monterte gule koni på bilen og det gikk greit;) biltema har jo det meste av verktøy;) Er det ikke mulig og få kjøpt coilovers(tenker da på får tilsendt nytt komplett fjørbein?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2008 en kompis av meg som skal i gang med et E34 prosjekt har nettopp fått sine KW v2, der også var det noe som skule sende noe ned som skulle brukes. KW hadde imidlertidig et alternativ med at de kjøpte de komponentene nye så de var sikker på at det ikke var for utslitt til å brukes videre, han valgte den varianten. Og når jeg sier verktøy er det vel snakk om litt annet en biltema, type spesialverktøy. Nå har jeg ikke sett delene hær før og etter, men her kan det muligens være snakk om mye ombygging inkl en del maskinering med freserigger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...