#1 Skrevet August 30, 2008 Jeg lurer på hvordan jeg demonterer ytre dørhåndtak på Golf 3. Jeg må se på låsesylinder på venstre dør da den ikke fungerer, evt bytte om sylinder på venstre og høyre side. Er en umbracoskru akkurat innfor kanten på døra, prøvde å løsne denne men skjedde ikke noe - så er tydelig noe mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2008 Om det er tilsvarende som på Polo 6N og Caddy er det bare å løsne umbracoskruen, skyve håndtaket framover (eller dra bakover. Husker ikke helt nå, ettersom det er åtte år siden jeg rørte dette den ene og siste gangen) og hekte av wiren/overføringa til døråpningsmekanismen (denne kommer til syne når du drar ut håndtaket av døra). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2008 Hei. Sant som blir sagt i innlegget over her. Bare skru løs umbraco skruen og dytt håndtaket frem. Så kan du ta det ut med bakre enden først. Hvis den krangler litt hat jeg brukt nøkkelen og vridd litt frem og tilbake, slik at den slipper ut.. Bare motsatt rekkefølge for å få det inn igjen. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2008 Takk for svar - var jo kjempelett som dere sier. Så nå er høyre og venstre dørhåndtak byttet om og jeg trenger ikke låse opp på høyre side for så å tøye meg over for å låse opp førerdøra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...