#1 Skrevet August 31, 2008 Foreldrene mine var på service med Touranen sin i forgårs.. Er en -04 Highline med 105Hk TDI.. Km-stand 89202 km. På skjemaet for servicepunkter er det krysset av for OK på alt unntatt "Bilsystemtest - som er "Ikke OK"". Så, på "notater" nederst på skjemaet står det "Feil på gløderør Cyl 3". Det litt merkelige er at ingenting ble nevnt fra verkstedet sin side vedr dette når bilen ble hentet.. Tenkte jeg skulle ringe verkstedet (VW-Audi-fohandler) mandag og spørre, men tenkte kanskje noen innpå her vist hva dette kan være... Er det en feilmelding de har fått opp i Vag-Com og som har forsvunnet ved nullstilling kanskje: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2008 Det kan være det ja. Står det noe om feilen er sporadisk opptredende? Antakelig er glødepluggen på cyl. 3 defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2008 Det kan være det ja. Står det noe om feilen er sporadisk opptredende? Antakelig er glødepluggen på cyl. 3 defekt. Nei, dei har ikkje skrevet noe om det... Så får vel ringe de og spørre i morgen... Men lånte bilen her for noen mnd siden, og tenkte faktisk da på at jeg syns den var litt tregstartet.... Merkelig at verkstedet ikkje sa noke da vist den er defekt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...