#26 Skrevet August 31, 2008 Ser ut til at dette kan bli en opptur etter F&F 2&3... http://www.fastandfuriousmovie.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 31, 2008 Ser heldig vis ikke så ekstremt japsepreget ut som de forrige filmene! Jesus fader så lei jeg er av å se de overstylede riskokerne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 31, 2008 Syns jeg skimta en Ford RS200. Detta kan bli morro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 31, 2008 haha, trodde dette var en pardodi først:p Men blir nok en film som ikke kan unngå å sees regner jeg med:) Gleder meg til den dagen de tar til vett og begynner med litt tyskere der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 31, 2008 Ja.. Kanskje du er inne på noe Pål.. Hadde ikke vært så dumt om de istedet rappa lasten fra fire bilfraktere en kompis av meg kjørte forbi for en stund siden.. han måtte selvfølgelig ta bilde og sende til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 31, 2008 Gleder meg til denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 31, 2008 Den lasten der kunne selv jeg gjort meg kriminell for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 31, 2008 bare å bygge om audien litt så er den i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 2, 2008 Vin Diesel, F'n'F #1: "You can have any beer you like, as long as It's a Corona" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 3, 2008 Må slenge meg på dere og si dette blir bra med andre biler enn bare japsekokerier, samt de gamle folka på plass igjen... Den har fortsatt litt av sjarmen sin fortsatt, bla. annet imellom 1min 40sek - 1min 48sek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 10, 2008 Denne filmen har eg skikkelig tru på... Glede meg som ein gutt... Når er det den kjeme??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 10, 2008 Neste sommer, tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 10, 2008 Juhuuu!!! Gleder meg! Masse kuler biler, og Paul Walker!! Kan jo ikke bli feil det, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 10, 2008 den der må ses.. endeli tilbake:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 11, 2008 (endret) kommer direkte inn i smlinga denne ja.. og med di rette skuespilerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 18, 2009 og 3 april så kommer denne på kino:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 3, 2009 Filmen har premiere i dag og jeg har bilett for å se den i morgen. Den direkte linken til You tube funker jo ikke. Får bare opp en blank hvit rute jeg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 3, 2009 Joda det funker men du må ikke legge inn http://www.youtube.com/watch?v= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 3, 2009 Kommer akkurat tilbake fra kino nå og har sett denne! Jeg ble positivt overasket (hadde veldig lave forventninger...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 3, 2009 syntes den var bra jeg også, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 3, 2009 Middels fornøyd...men, hva skal man forvente når man har sett nr 1 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 3, 2009 Synes filmen var som forventet. Mye muskel biler, som kjører like fort som nye STI og Skyline på grusveier..... Utenom det, OK film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 3, 2009 nett komt heim fra filmen eg og.. grei underholdning.. vill ødlegga ein film vist me ska plukka på kver ting som blir feil og ikkje går og slikt inspirerte iallefall meg til å ta ein liten piruett på ein parkeringsplassen på vei heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 3, 2009 skimter også en candy golf v i filmen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 3, 2009 Har faktisk ikke hørt om denne filmen før idag. Er det like mye overstylete japsebiler i denne som alle de andre? Kanskje man slipper å se mer Honda, nissan og mitsubishi her i landet som kloner biler fra disse filmene:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...