#51 Skrevet April 3, 2009 sskyline, mustang, charger(sjølsagt),bmw m3?, nissan s14, torino, cayman, impreza, chevelle ss, +++ mye mer.. mye amerikansk faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 3, 2009 sskyline, mustang, charger(sjølsagt),bmw m3?, nissan s14, torino, cayman, impreza, chevelle ss, +++ mye mer.. mye amerikansk faktisk. M5: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 3, 2009 Men det var fake M5 da. Med fake karbon tak, bagasje og panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 3, 2009 Middels fornøyd...men, hva skal man forvente når man har sett nr 1 ...... Samme her, verdt og se, å blir sikkert kjøpt til hylla;) skal sies jeg satt på rad 2 og det var ALT for høy lyd på kinoen så var litt stress og følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 5, 2009 Nettop sett filmen, og om man ser bort fra en del ulogiske ting, var den meget bra rent underholdningsmessig. Terningkast 4 skal sies jeg satt på rad 2 og det var ALT for høy lyd på kinoen så var litt stress og følge med Så du den i Moss? Jeg var på Moss kino, og lyden var helt sinnsykt høy. Spesielt i begynnelsen, fikk nesten vondt i øra. Var til tider rett og slett ubehagelig høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 6, 2009 Flere som syns det var høyt ja.. jeg var å så den på Elverum og lyden var helt sinnsvakt høyt. Kan umulig være sunt for ørene. Hadde særiøse problemer med å følge med på filmen og var drit sliten i hue etterpå. Filmen var terningkast 4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 6, 2009 Det har jo vært slik i alle Fast and furrious filmene at bilene går like godt i revers som fremmover. De har vendegir! Neida, de har hentet inspirasjon fra en Polski Fiat Og når jeg så denne filmen, kom jeg til å tenke på den videoen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 6, 2009 mange ganger er det vits og flytte girstanga på en amerikaner med automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 8, 2009 Var å så filmen i Fredrikstad i kveld.. Vil si at jeg var veldig fornøyd med filmen... Men kunne godt bytta ut den mini japsebilen som Paul Walker kjørte med nesten på slutten der.. Den kunne de godt ha funnet en bedre bil til... Hehe... Terningkast 5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 8, 2009 syns den siste var bra jeg!..mue muskelbiler,ho deilige dama er tilbake!men litt laame handling...ellers terningkast 6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 9, 2009 Så den i Drammen på mandag, helt kurant underholdning. Skal nevnes at The Fast and the Furious har aldri stått voldsomt høyt i kurs hos meg, alt for mye tull, tøys og urealistiske scener... Terningkast 3 fra meg. NSX "Type R" helt på slutten var feeeeeeet, bare synd at de dreit seg ut med den også. NSX Type R ble kun produsert med høyreratt, og dama satt på venstresida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 9, 2009 så filmen i går og er fornøyd. synes den var bra sett bort ifra noen litt overdrevne ting. Ser ut som subaruen funka bedre som rallybil på film enn med solberg i skogen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 9, 2009 Ser ut som subaruen funka bedre som rallybil på film enn med solberg i skogen Hehe, og til og med kun som forhjulstrekk (mellomakslingen var borte da bilen landa på taket) God underholdning med mye forskjellige grombiler, får en 5 av meg Ole kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 9, 2009 Var og såg denne på Mandag, og eg synest den var ganske bra:) var ikkje akkurat eneren, men god underholdning nonetheless:D var verdt de 70,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 9, 2009 Syns og filmen var god underholdning, var litt skeptisk etter 10min ut i filmen, syns det var vel overdrevet og dårlig produsert, men tok seg bra opp.. Det som og er litt dumt med disse filmene er at man finner hele tiden sånne små feil som kun di som er over gjennomsnittet bilinterresert finner.. Men som sagt alt i alt god underholdning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...