#1 Skrevet August 31, 2008 Hei. Skal sende inn en søknad om ombygging av min Golf Cabriolet 1.8i til 1.8 16v (KR) Kven skal søknaden sendes til? blir vel nokken innafor region-midtnorge ? nokken som veit? Mvh Joakim Kjærstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2008 biltilsynet i breivika? dei burde no ta imot slike søknada, isofall kan du no høre me dei ka du skal gjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2008 Ett tips er å skrive en skikkelig søknad,for så å levere den personlig til en av de som jobber der nede Dei e som regel TREIG når det gjelde å svare på ting,leverte sjøl min søknad personlig..Har enda ikkje fått noe brev tilbake,men har fått klarsignal fra dem på tlf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 Jeg sender skriftelige søknader til trafikkstasjonen i Breivika, så får jeg som regel en "støttekontakt" der nede jeg kan ha kontakt med på tlf/mail. Neste mnd er det et år siden jeg sendte søknaden, fortsatt ikke noe skikkelig svar. Har fått noen svar, garasjebesøk og sånt så de er da ikke helt håpløse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 (endret) Jeg sender skriftelige søknader til trafikkstasjonen i Breivika, så får jeg som regel en "støttekontakt" der nede jeg kan ha kontakt med på tlf/mail. Neste mnd er det et år siden jeg sendte søknaden, fortsatt ikke noe skikkelig svar. Har fått noen svar, garasjebesøk og sånt så de er da ikke helt håpløse. Det stemmer Ekje så masse å støtte sej til igrunn Dei er UFATTELIG TREIGE å svare på søknader,mendet går sej vel til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 Jeg sender skriftelige søknader til trafikkstasjonen i Breivika, så får jeg som regel en "støttekontakt" der nede jeg kan ha kontakt med på tlf/mail. Neste mnd er det et år siden jeg sendte søknaden, fortsatt ikke noe skikkelig svar. Har fått noen svar, garasjebesøk og sånt så de er da ikke helt håpløse. Garasjebesøk? Kommer de faktisk hjem til deg for å se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2008 Garasjebesøk? Kommer de faktisk hjem til deg for å se? Er nok den praksisen dei har her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2008 Jada, kommer på besøk. Har ikke måttet betalt noe for det heller. Ennå såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...