#1 Skrevet August 31, 2008 Her kan man legge inn bilder fra alle showene vi har hatt i Nord Norge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2008 (endret) Her kan man legge inn bilder fra alle showene vi har hatt i Nord Norge:) Da kan jo du legge ut det ENE bildet du tok, så skal jeg bråredigere noen av mine og forsøke å få de ut ikveld EDIT. Ugg, ser ikke bra ut foreløpig, må ha kludra til noen innstillinger litt skikkelig, men vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2008 Veldig bra oppslutning rundt roadshowet. Knallfin Passat! Knallfornøyd arrangør! Fremtidig rekruttering til klubben sikres med ballonger! Vi vet jo alle at Ken-Arne kan være litt oppblåst Fornøyde vinnere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2008 Runar ble ferdig med Passaten, den ble jo riktig så bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 Runar ble ferdig med Passaten, den ble jo riktig så bra... Og det ble premiert med en førsteplass i Vw klassen. Så kan jo vinnerne presenteres: 1. Plass Vw: Runar Andreassen, Finnmark Lokallag. Vw Passat. 2. Plass Vw: Morten Hansen, Nordland Lokallag. Vw Caddy. 1. Plass Audi: Øystein Beddari, Nordland lokallag. Audi A4 R4R. Her ble det 17 stemmer på 2 biler, så 1.plassen er delt. Ken Arne Brox, Finnmark Lokallag. Audi A4 Avant. 2. Plass Audi: Ken Arne Brox, Finnmark Lokallag. Audi A4 Avant. Så kan sikkert Joachim eller Martin legge bildene av vinnerbilene ut her så snart han har mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 Og det ble premiert med en førsteplass i Vw klassen. Så kan jo vinnerne presenteres: 1. Plass Vw: Runar Andreassen, Finnmark Lokallag. Vw Passat. 2. Plass Vw: Morten Hansen, Nordland Lokallag. Vw Caddy. 1. Plass Audi: Øystein Beddari, Nordland lokallag. Audi A4 R4R. Her ble det 17 stemmer på 2 biler, så 1.plassen er delt. Ken Arne Brox, Finnmark Lokallag. Audi A4 Avant. 2. Plass Audi: Ken Arne Brox, Finnmark Lokallag. Audi A4 Avant. Så kan sikkert Joachim eller Martin legge bildene av vinnerbilene ut her så snart han har mulighet. Trur jeg skal ha bilde av alle vinner bilene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2008 Da jeg og klusset noe med innstilningene på kameraet, ble det mye rare utfall av bildene. Men satser på at alle helst vil se bilder, fremfor foto tekniske perfekte bilder:) Starter med Fredagen, da BB Racing ankom, sammens med M Design! Øystein prøver og manuvrere hengeren med R4R'a inn på parkeringsplassen til Tom Øystein er fornøyd med parkeringen, men aller mest fornøyd er han med at Tom skal fyre i gang grillen. Da Tom ikke fikk fyr, måtte Øystein ta ansvar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2008 (endret) Over til selve treffet... Vinneren av 1.plassen for VW var tidlig ute med sin Passat Enoksen gjør siste finpussen Det rigges klart i teltet til VACN Ken Arne sin A4 Det var ikke så mye folk i starten, men de som var der ble fort samlet rundt hengeren til BB-Racing, da Øystein skulle avlosse R4R Et til bilde av Passaten som hadde kommet fra Hammerfest! RESPEKT:P Litt oversiktsbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2008 Litt flere oversiktsbilder Da jeg og Joachim sto på øverste plan av parkeringsplassen over gaten, så jeg en "bekjent" jeg aldri hadde truffet før. Lasse. Lasse kom direkte sørfra, i sin ny innkjøpte Golf:) Joachim i trappeene:) De hyggelige jentene som sto i kiosken hele dagen. Takk til Benedicte og Tina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2008 Som Joachim også har dokumentert i form av bilde, var vi tidlig ute og rekruterte nye medlemmer, i form av ballonger. Denne bilen må da være kjent for VACN leder Andreas Skotner. R4R Tom sin boble Jørgens golf Joachim fant barnet i seg. Helium ballonger! Interiør bilde av A4'a til Ken Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2008 Voksne ble barn da det ble mer og mer ballonger og leke med. Ken Arne holdt på med og lette. Skal ikke mye til med små finnmarkinger: haha : Magnus er redd for Ken Arne, og synes at disse festlighetene må ta slutt før Ken Arne blir borte for godt. Igjen, bilde av R4R Golfen til Jørgen, igjen To Lupoer Lasses Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2008 Vinner passaten kommer vell fra Hammerfest om jeg ikke tar feil. Fraktet ned og opp med hurtigruta Meget pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2008 Vinnerne Intervju med Joachim Næss, som har lovet og komme tilbake til Troms i shorts til vinterteffet også Igjen, golfen til Lasse Fornøyd Ken Arne ved siden av vinnerbilen sin Enoksens A4 R4R på lufting BB-Racing Caddylacen til Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2008 To siste bildene. Morten Hansens Caddylac med klubbhengeren for region Nord på slep Jørgen og Joachim fyller golfen med paller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2008 Vinner passaten kommer vell fra Hammerfest om jeg ikke tar feil. Fraktet ned og opp med hurtigruta Meget pen bil Dette viste jeg egentlig:o Tekst er endret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2008 Flotte bilder, atter en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 1, 2008 Stilige bilder! Gratulerer til vinnerne - velfortjent alle mann Bobla til Tom er grisetøff, likte balltreet Men har ikke dere slik "finmarks-trekk" og skattefordeler der oppe i nord da? Skulle vel ha råd til skikkelig senkesett til hvitgolfen da vel, og ikke senke den med paller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 1, 2008 Flotte bilder, atter en gang;) Takker, atter en gang:P Stilige bilder!Gratulerer til vinnerne - velfortjent alle mann Bobla til Tom er grisetøff, likte balltreet Men har ikke dere slik "finmarks-trekk" og skattefordeler der oppe i nord da? Skulle vel ha råd til skikkelig senkesett til hvitgolfen da vel, og ikke senke den med paller? Du sier noe der... Jørgen burde vel ha råd til ordentlig senkesett, fremfor paller. paller fliser jo opp interiøret osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 1, 2008 mange flotte bila, og bilda.. man kan jo angre etterpå at man ikke hadde prioritert tid til Roadshow... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 1, 2008 Mange flotte bilda boys Takk for stein bra treff, dette viser virkelig hvor stort potensialet er i Nord, når vi med slike avstander drar i land ,sansynligvis det "største" road showet iår. Skryt til gutta i Troms Lokallag som atter engang arrangerte et toppers treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 1, 2008 Stilige bilder!Gratulerer til vinnerne - velfortjent alle mann Bobla til Tom er grisetøff, likte balltreet Men har ikke dere slik "finmarks-trekk" og skattefordeler der oppe i nord da? Skulle vel ha råd til skikkelig senkesett til hvitgolfen da vel, og ikke senke den med paller? Finnmarksfradraget dekker bare såvidt inn brennvinskonsumet her oppe (se til Ken Arne f.eks), og vi fra Troms får det ikke engang. Ellers ser du jo selv hvem som hjalp meg med senkinga... JA NETTOPP! EN SØRING! Martin: Dritfete bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 1, 2008 Finnmarksfradraget dekker bare såvidt inn brennvinskonsumet her oppe (se til Ken Arne f.eks), og vi fra Troms får det ikke engang. Ellers ser du jo selv hvem som hjalp meg med senkinga... JA NETTOPP! EN SØRING! Martin: Dritfete bilder! Jadda, så neida så... Sist SØRINGEN hadde disse hjula på en einser så minnes jeg at det var langt mindre klaring mellom dekk og hjulbue Jeg kan godt vise deg hvordan du gjør det Jørgen. Kan montere gratis for deg også, men tipper frakt-tillegget på senkesettet havner på en par-treogtredvetusen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 2, 2008 Hvor er stickeren på det siste bildet kjøpt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 3, 2008 ser ut til at det er en lakkert vinyl på bilen, og ikke en stickers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 3, 2008 Jah... Skal vi prøve å få flere bilder inn her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...