Biltema vs Møller ( vannpumpe/reg. reim)

Anbefalte innlegg

Vannpumpa mi sprakk i dag, så da lurer jeg litt på om noen har erfaring med Biltema vannpumpe og reg. reim, hvordan er kvaliterten på disse delene i forhold til Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv norskbildelesenter du;) kvalitet til halve prisen jeg har kjøpt både servopumpe lmm radiator +++ og jeg kan ikke klage;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fornøyd med NBS her også, men bilen skal på veien igjen i morgen var plana, så jeg gidder ikke å vente på posten noen dager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En helt klar fordel med å kjøpe på Møller er jo at du har 3 års delegaranti da, det får du vel ikke på biltema.

Hvordan kvaliteten på Biltema-delene er er ikke jeg den rette til å uttale meg om da jeg aldri har kjøpt bildeler der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo dra å hente på NBS også? Eventuelt Mekonomen? ;)

EDIT: Du bor langt unna du ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min samboer har kjøpt det på biltema samt reg reim, slitedeler osv. de holder like lenge!

en som jobber på møller sa at de blir produsert samme plass alle delene men at møller får inn vw merket på dem å biltema får inn biltema merket i den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er delene kjøpt inn, det ble fra Møller tilslutt... biltema hadde ikke rette deler og mekonomen hadde ikke inn på lager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.