Bremselastventil problem på 2er med 3er bakstilling

Anbefalte innlegg

Hei, har 3er 16V bakstilling på 2eren min, men det er problemer med bremselastventilen ifølge kontrollen.. Låser også veldig kjapt på bakhjulene..

Bilde ! Den orginale 3er 16V ventilen som sitter fast på bakstillingen. Denne er ikke i bruk.

Bilde 2: Den ventilen som er koblet til, som henger i løse luften.

Hvordan skal jeg løse dette? Denne skal vel sitte fast på bakstillingen og justere seg etter høyden på bilen og ikke bare henge der?

Går det å bare lage nye rør å koble til den som sitter på bakstillingen orginalt skal tro????

IMG_3670.JPG

IMG_3669.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må koble til den som sitter fast... Og få tak i fjæra som skal sitte der, samt at den må justeres etter senken på bilen.... Ser ut som dette er en relativt kjapp måte og "fikse" bremsene på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, så da bare ringer jeg til møller og bestiller en slik fjær? får vel kjøpt de løst?

Er ikke imponert over hvordan de har gjort dette nei :)

EDIT:

Jeg har liggende en bakstilling fra en 93 GTI 8V kan jeg bruke den fjæren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, så da bare ringer jeg til møller og bestiller en slik fjær? får vel kjøpt de løst?

Er ikke imponert over hvordan de har gjort dette nei :)

EDIT:

Jeg har liggende en bakstilling fra en 93 GTI 8V kan jeg bruke den fjæren?

Ja mener fjæra selges løst, men ikke 100% sikker regner med det. Kan godt hende du kan bruke den ja. Har desverre ikke info om det, kan prøve og sjekke om delenr er likt på jobben i morgen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for gode tips :) hadde vert knall om du hadde giddet å sjekket det.

OT: skulle hilse fra menig Nikøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for gode tips :) hadde vert knall om du hadde giddet å sjekket det.

OT: skulle hilse fra menig Nikøy :)

Oi.. Du får hilse igjen, lenge siden jeg har pratet med han gitt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt fjæra løst... + Ser ut som det bare finnes en type fjær, så da kan du bruke den du har....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.