Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av baklampene på cab,en, og hva jeg kan gjøre for å slippe mere vann??

Håper på raske svar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

monter kran i nerkant av lykta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke å montere kran, men man kan borre et 1.5 eller 2 mm hull under lykta (på et usynlig sted) så renner vannet ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller finne ut hvor vannet kommer inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad

Eller finne ut hvor vannet kommer inn...

 

I mange tilfeller kan det være bittesmå sprekker som gjør det, og da er det like greit å lage et lite hull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være tetningen rundt lykta som har tørket inn, og da kan det lekke inn vann....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis inn langs den øverste 'skjøten' mellom 'linsa' og reflektoren, en god hobbyforretning har lim (løsende type) som kan trenge inn der uten å skade plastikken eller lage grå, tåkete overflate. Silikon funker ikke..

Ellers kan også 'lissa' som skal tette mellom lampe og karosseri skli ut.

Jeg har boret et .8mm hull i hjørnelykta på nazze, (er sprukket fra forrige eiers tid) og dermed kommer det ikke noe skit inn der i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.