#1 Skrevet Oktober 27, 2004 Hei. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av baklampene på cab,en, og hva jeg kan gjøre for å slippe mere vann?? Håper på raske svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2004 monter kran i nerkant av lykta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2004 Behøver ikke å montere kran, men man kan borre et 1.5 eller 2 mm hull under lykta (på et usynlig sted) så renner vannet ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2004 Eller finne ut hvor vannet kommer inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Eller finne ut hvor vannet kommer inn... I mange tilfeller kan det være bittesmå sprekker som gjør det, og da er det like greit å lage et lite hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2004 Det kan være tetningen rundt lykta som har tørket inn, og da kan det lekke inn vann.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2004 Sannsynligvis inn langs den øverste 'skjøten' mellom 'linsa' og reflektoren, en god hobbyforretning har lim (løsende type) som kan trenge inn der uten å skade plastikken eller lage grå, tåkete overflate. Silikon funker ikke.. Ellers kan også 'lissa' som skal tette mellom lampe og karosseri skli ut. Jeg har boret et .8mm hull i hjørnelykta på nazze, (er sprukket fra forrige eiers tid) og dermed kommer det ikke noe skit inn der i stedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...