Noen som skal til Horten og tilbake?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å kjøpe noen seter til Golf 1 som står i Horten, men jeg ooorker ikke en tur over fjellet nå kun for noen seter til 2000,-

 

Men hvis noen har mulighet... lyst å ta med setene tilbake til Bergen for meg?

Kreves betaling, så kom med tilbud. Mitt alternativ er fraktselskap eller hente selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal muligens til rudskogen i helga så kan ta de med om du får de til sandvika eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du tilbake til Bergen da? Eller stopper ferden i Valdres?

Skulle du hatt noe for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal til bergen igjen søndag kveld;) trenger vel ikke noe særlig for det;) kanskje du har noe kult jeg kunne hatt til 90'n eller golfen?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende jeg har. Vi kan jo se. Venter på svar fra selger om han kan få setene levert i nærheten av deg. Enentuelt, så kan en kompis ta de med seg men det er uant når han skal til Horten. Det er ihvertfall ikke de første 6 ukene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun 2 seter Bjørn-Tore?Har masse greier i Touran fra før. Jeg skal til sandefjord til helgen, men er ikke tilbake i Bergen før om 2uker. Send meg en PM dersom Lars Jørgen ikke får det med evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er forseter og bakseter. Men om du har plass til noe, så er litt bedre enn ingenting. Hender alltid noen kan ta med ett sete, men ikke fem liksom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten se an, så om intet annet går så skal jeg trylle litt : smil :

Men om andre kan så sjekk med de først:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øy tror du jeg får med baksetet og i golfen min?:P går vel greit fra sandvika til valdres, men skal ha golfen til bergen:P men er ikke helt sikkert jeg får dratt nedover til rudskogen, spørs om han som skal kjøre nedover for meg kan bli med. Mangler tilhengerlappen:( og var jo så klart kontroll når jeg var nesten kommet hjem etter vacn treffet:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, der ser du;) Hvis en kan ta baksetene, og andre tar setene foran, så er jeg i mål:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan levere dem både i sandvika og i sandefjord jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo kanon:) Da er vi gjerne i boks. Gutter? Hvem kan ta hva?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke 100% sikkert det blir tur på meg, spørs på han som skal kjøre. men regner med det blir tur;)samme for meg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, men konge hvis det går i boks:) Gi en lyd når du vet om du drar da. Send meg en melding eller noe. 411 22 747

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir tur veitdu;) kan vel ta med baksetene jeg? eller egentlig det samme for meg, Lars kan ta med det som blir enklest for han så skal jeg alltids få med resten;) mitt er 99 77 19 15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.