#1 Skrevet September 1, 2008 Da har jeg fått handlet med en vinterbil, en rød Audi 80 b4 . Toppakningen er gåen så har nok av tid til å stelle med den ukene fremmover. Tar litt av og til når jeg har tid, bilen skal også renses innvendig. Dette er da en bruksbil/vinterbil, så det er begrenset hvor nøye jeg orker å være. Lakk: Menzerna Powergloss + Ull Menzerna SIP + Gul sunus Menzerna Nanopolish + Hvit Sonus Wolfgang Sealent ( 2 lag ) Pinnacle Soveran Kom gjerne med innspill! Sånn er lakken rundt hele bilen: (mobilcam) Dagens arbeid: Panser En runde på PG + ull 2 runder: Etter nano og SIP: Panser ferdig: Skal få tatt bedre bilder og 50/50 bilder neste økt. Må også få fikset den dobble lyskasteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Ser bra ut.. Som sagt, rød bil er morsom å jobbe med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 Bra start! Stå på, rødt er morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2008 Liten uppdate: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2008 Endelig ett kamera som ikke tar oransje bilder Ser jo det at jeg suger til å ta bilder Nå kommer det seg veldig, mangler bare tak,bakfanger og passasjerdør. Grei forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2008 dæven:) litt av en forskjell ja! stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 De røde padsene, kan du bruke de på en bil med annen farge senere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...