#1 Skrevet September 1, 2008 noen som skal over til helgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Vi er en gjeng som reiser torsdag natt..... må få med oss dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 Jepp tenkte å dra rett etter jobb fredag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 Jeg skal ikke men forventer å se masse bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 Skal du bortover Sindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 Skal du bortover Sindre? er nok nødt til det.reiser mest sannsynlig torsdag natt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2008 Vi er en gjeng som reiser torsdag natt..... må få med oss dette ordne nokke felleskjøring da;)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2008 Vi har avreise fra Nesttun rundt midnatt.... Dere da? mange? ordne nokke felleskjøring da;)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2008 Hepp:D Rundt midnatt? Er ikke det litt tidlig? Hehe jeg og naboen skal over i Caddyen, men han skal på R.E.M-konsert og på byn etterpå, så jeg tenker jeg skal hente ham i byn i ett-to-tiden. Dere gidder vel ikke utsette og vente litt eller? Hvor skal folket bo hen da? Vi skal bo på Bevø Camping, men det er en familiecamp, så det blir en rolig helg for vår del:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2008 Kjører rett til sverige å "shopper" før vi skal på banen klokken 11.00. Skal bo på hotell i fredrikstad, se hva uteliv de har der borte fredag og lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...