Anbefalte innlegg

Etter at jeg jeg tok av sotinga på sidevinduene så er det mye lim igjen. Hva kan man bruke på å løse opp dette? Sitter jo som F...!

 

Kom med forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk sitrusrens, fås kjøpt bla hos Tess.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se hva jeg prøver da, de to rutene er jo helt jævlige nå i hvert fall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

isopropanol pleier som regel ikke ha en god effekt men sitrusrens og eventuelt pakningsfjerner på boks pleier og ta absolut alt. bare pass på og ikke få det på lakken på bilen din for den pleier som regel og bli stygg av det vært borti att den også har bare blitt borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å skrape det vekk med et tapetknivblad? Det funker som bare det, tar litt tid men den er god. Brukte det på mine egne ruter før jeg sota på nytt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

isopropanol pleier som regel ikke ha en god effekt men sitrusrens og eventuelt pakningsfjerner på boks pleier og ta absolut alt. bare pass på og ikke få det på lakken på bilen din for den pleier som regel og bli stygg av det vært borti att den også har bare blitt borte.

 

Er det skummelt for lakken er det mest sannsynlig skummelt for gummi og interiør generelt også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste å bruke er uten tvil citrusspray, den tar alt av limrester og andre uønskede klissete elementer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte litt på sånn malingsfjerner, sånn skrape som man kan bruke på vinduer.. Får se i morgen, hva viljen får til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste er og bruke er ei fille og sitrusrens. skrape det av kan du risikere og ripe opp vindue ditt og det er jo ikke pent det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte litt på sånn malingsfjerner, sånn skrape som man kan bruke på vinduer.. Får se i morgen, hva viljen får til :)

 

Jeg gjorde dette for 1 år siden, eneste sitrusrensen gjorde var å gjøre limet mykt.

Jeg måtte til med skrape for å få det vekk.

sitrusrensen funket fint til å fjerne smårestene etter jeg hadde skrapet det av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde dette for 1 år siden, eneste sitrusrensen gjorde var å gjøre limet mykt.

Jeg måtte til med skrape for å få det vekk.

sitrusrensen funket fint til å fjerne smårestene etter jeg hadde skrapet det av.

 

Har prøvd sånn sitrusrens nå, ble bare mykt som du skrev.. Måtte til med en skrape, og det tok tid!!! :S orka bare det ene sidevinduet i dag gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte lynol jeg. det gikk veldig fint. rene rutter ble det også *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte lynol jeg. det gikk veldig fint. rene rutter ble det også *S*

 

Det er gøy helt til man søler på interiøret og det smelter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rødsprit funker bra ..bare pass på så du ikke får det på noe annet enn ruta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gøy helt til man søler på interiøret og det smelter.

 

man må jo ikke det er jo bare og få fukte et papir litt så renner det da ikke a det.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm sist jeg måtte fjerne limet så proøvde jeg det meste med resultat at alt limet ble seigt å jævlig. fikk da tips om å bruke det samme som de bruker til å fjerne tagging med å det funka bra :)

fikk tak i på en farge handel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lighterbensin (evt. renset bensin fra apoteket) _bør_ også fikse dette, men vet ikke om det bare gjør det mykt eller om det faktisk blir mulig å tørke av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.