#1 Skrevet September 1, 2008 heisann. Entenn er jeg blind eller bare dum. Har da bestilt meg splitter ny Forge 07 resirk ventil. Skulle da ut å få satt denne på, men finner ikke den orginale DV som står på. Har da en Audi a6 99/2000 modell. Noen som kan hjelpe og forklare meg eksakt hvor den ligger? sikkert mange som får seg en god latter av dette vil jeg tro.. hehe nuuben meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Må ha av beskyttelsesplata under motoren, og hvis jeg ikke husker helt feil så er den til høyre (passasjer siden) og helt fremst på motoren. Lykke til! Er trangt og godt der.... Skulle kjøpt TT 225 hk ventilen, da hadde du ikke trengt å tatt den ut for å smøre den om ca 1 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 hmm. Da var det faktisk den jeg trodde det var. ja å FY der er det jammen meg trangt. Noen tips og komme med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 Vaselin og vold, eller få kjærringa di til å gjøre det, hun har sikkert mindre hender enn deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 lite troligt hun gidder og grapse nedi der !! så må nok få d t selv!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...