#1 Skrevet September 1, 2008 Så litt rundt på nettet og fant denne det var tre innvålvert i kolisjonen og en hart skadd Håper på alle kommer seg. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3163245.ece?token=&start=6&serie=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 dette var vel i desember og er flere tråder her om den ulyken der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 Uff stygg sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 (endret) dette var vel i desember og er flere tråder her om den ulyken der Kom over den når jeg leste om fotoboksene som har blitt lagt opp på Rælingstunnelen, jeg viste ikke at det "var" i desember, stygg ulykke uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 stygg, stygg ulykke.. Husker jeg tenkte på jonus med en gang jeg så bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 Apropo rælingstunellen. Tror de nye boksene kom mildt sakt overaskende på mange. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3755765.ece Disse fotoboksene har tatt over 900 bilister siden torsdag 238 tatt på seks timer – I løpet av den første timen ble 38 førere knipset. Deretter ble det tatt 40 bilder i timen i snitt de neste seks timene, forteller Brynildsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2008 Ja, det var en stygg ulykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2008 stygg, stygg ulykke..Husker jeg tenkte på jonus med en gang jeg så bilen.. ligner litt på gammel bilen til monica her på forumet, men er kansje ikke det, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2008 ligner litt på gammel bilen til monica her på forumet, men er kansje ikke det, eller? .. mener å ha sett den til salgs for ikke lenge siden men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...