#1 Skrevet September 1, 2008 har en i Ålesund (ikke medlem) som har kjøpt et bluetooth sett av meg. Han skulle gjerne ha hjelp til å kode dette? er det noen i Ålebyen som har sånt fancy utstyr? Når har dere treff, forresten? og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Her er noen med vag com ja vi har samling første søndag i vær måned på peppes i sentrum kl 19.00. kommer som regel en pizza tråd før møtet om vi husker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 Nå blir det kanskje kanskje sykkylven denne søndagen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2008 kjenner dere alle hverandre i forkant av hvert treff eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2008 Torkjell, u got PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2008 Klart vi kjenner hverandre, blir jo kjent på treff:) Men en gang må være den første, og om man kjenner alle like godt er jo så som så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 jeg har videresendt info til Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2008 Har vert lite på forumet i det siste.... har VagCom. vist det er noen som trenger litt hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2008 Jeg har hjulpet vedkommende, programmert alt og det fungerer som en drøm Noen som trenger hjelp er det bare og si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg trenger vagcom hjelp snarest!! står hvorfor om det i tråden min, bilen får ikke gnist og alt er som det skal være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg har vagcom og adapter til eldre biler, hjelper gjerne men bor på Hareid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg har vagcom og adapter til eldre biler, hjelper gjerne men bor på Hareid. bilen står på vestnes sjø men jeg betaler jo såklart bensin osv:) tar ca 50 min fra ålesund:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2008 blir for langt du, finner vel noen nærmere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2008 blir for langt du, finner vel noen nærmere.. ja får se hva morgen dagen bringer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...