#1 Skrevet September 1, 2008 (endret) har det med at jeg må enten 5 cm unna den motakeren på b stolpen, og så må jeg trykke et par ganger før den reagerer noen ganger så er det nøklene eller motakeren som bruker og ta kvelden etter 15 år? har akuratt skifta batteri men er samme problemet. og er det dyrt for ny nøkkel også da mon tro? går det evt og få en nyere nøkkel? der den "sprætter ut" har 2 nøkler, og den ene funker ikke i det hele tatt. så det blir egentlig "enklere" og stikke den i døra og snurre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Mener jeg fikk fortalt her inne at ny nøkkel til S4/S6med fjernstyrt sentrallås koser 1800 + programering hos Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2008 (endret) høh? kan jeg skaffe meg sånn flip key? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 Mener jeg fikk fortalt her inne at ny nøkkel til S4/S6med fjernstyrt sentrallås koser 1800 + programering hos Møller? okey:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...