#1 Skrevet September 1, 2008 Lugger i driverket i s4n når jeg kjører i lav hastighet, gjelder ikke clutching... Hva kommer dette av? Slitt bakdiff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2008 lenge siden du bytta olje på diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2008 Sikker på at må være en stund sida er gjort ja.... Får starte med det hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2008 Slitt tenker jeg. Standard det at de blir slække da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2008 Slitt bakdiff og/eller mellomakseloppheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2008 Brukt bakdiff ligger vell på 3 k og oppover? ikkeno håp og bytte dreva innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2008 Brukt bakdiff ligger vell på 3 k og oppover? ikkeno håp og bytte dreva innvendig? Får dem billigere enn det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2008 Trond Gundersen har bakdiff tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...