#1 Skrevet September 1, 2008 heisann, hvordan ble det med polyurethane foringer til C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2008 Han driver på ..har visst fått et sett til sin egen bil..som han skal prøve ut.. Men det tar visst tid da han har hus kjerring unge og eget firma sier'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2008 såpass ja, leste bare noen tråder her og der om poly til C4. Ikke bare bare å få satt igang slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2008 Svenskene har noe på gang på Nordicaudi. Tråden har gått i 2 år og bestillinger ble tatt opp før jul for levering i januar. Det loves fortsatt at dette er like rundt hjørnet. Håper ingen har betalt forskudd..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2008 Svenskene har noe på gang på Nordicaudi. Tråden har gått i 2 år og bestillinger ble tatt opp før jul for levering i januar. Det loves fortsatt at dette er like rundt hjørnet. Håper ingen har betalt forskudd..... Det er akkurat det jeg skrev om rett over her.... Har sendt masse mail med han. Og man betaler ikke forskudd på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2008 fader, detta er jeg også interessert i! Får håpe det skjer noe etterhvert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2008 Ja, får håpe det blir noe av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2008 Har vel ikke skjedd noe mer her? Går mot noe foringsbytte og nye bærekuler osv, så dette kunne virkelig ha gjort nytta nå. Men det er vel "snowballs chance in hell" for at det har gått i orden kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2008 HAr lite trua på at det skjer noe videre.. Sist jeg mailet med han sa han at han ventet på å få testet på sin egen bil, men ting tok tid... ablablablabla.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2008 HAr lite trua på at det skjer noe videre.. Sist jeg mailet med han sa han at han ventet på å få testet på sin egen bil, men ting tok tid... ablablablabla.... Æsj.. teit det der ass.. Jeg har sikkert mulighet til å fabrikkere foringer på jobben, men veit sinnsykt lite om polyurethane. Funker det greit å dreie og frese? Og hvor får man isåfall tak i emner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...