#1 Skrevet September 2, 2008 Problemet er at radiatorvifta ikke starter enda vannet er så varmt at det skulle skjedd. Har byttet føler i radiator, termostat og temperaturføler på vannet. Lurer nå på om det kan være sensoren som gir signal om at vifta skal starte… og hvor denne sitter? Gjelder en VW golf IV- 1998, 1,6 SR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2008 hei. hadde samma problem, med samma bil. da brant faktisk sikringsboksen oppå batteriet. sjekk den du. kostet vell 1-1,5k på verksted å fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2008 Den er i skjønneste orden, så må være noe annet... Men takk for tips Andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2008 Akkurat vært igjennom det samme på min A6. Skiftet følere og releet, men det viste seg å være en stor sikring på 40 A som sto under dashbordet, den er stor(fysisk størrelse). Du kan begynne med å ta av pluggen på vanntemp sensoren, så jumper du to kontakter inni der. Min var 4-polt, der var det 1 og3 som var en hastighet og 2 og 4 som var en annen. Hvis ikke dette går kan du prøve å sette spenning rett på viften, så får du bekreftet om den virker eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2008 Supert, da skal jeg få sjekket dette. Flere ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2008 Hvis viften starter med 12V rett på og viften ikke slår inn når du jumper vann.temp føleren, så kan du prøve å jumpe pinne nr 87 og 30 i relekontakten, starter viften da er det releet som er synderen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2008 Takker for tilbakemeldinger. Da skal jeg få sjekket litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...