#1 Skrevet Oktober 27, 2004 Er det noen som har sett styling til den nye caddyen noe sted? Evt. hvor? Har fått fatt på lyktespoilere MVH Thomas Tøff hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2004 alt til touran passer i fronten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2004 Okey.... skjekket det med fanger.. og innfestning var forskjellig på pcèn på jobben.. Mulig det er en grei sak og bygge om. Mvh thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2004 en på jobben har satt på en touran fanger på en caddy.. alle fester er like.. det er bare utseende som er forskjellig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2004 Jipiii da vet jeg hva jeg skal gjøre!!! Takker! Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2004 Nye Caddy`n er sprek... kunne tenkt meg en sånn... Bare for å tilfredstille nyskjerrigheten... hvor stort er laste rommet bak L, B og H? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær Bare for å tilfredstille nyskjerrigheten... hvor stort er laste rommet bak L, B og H? Dette står i produktbrosjyren, L=1781 mm, B=1181 mm (døråpningen), H=1116 mm, varerommet er 3,2 kubikkmeter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2004 Jepp Fikk på lyktespoilerne i dag på jobb.. Legger inn bilde av de i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2004 Den bilen ar faktisk ganske kul til å være sånn type bil... kunne faktisk tenkt meg å hatt sånn selv.. gjørt litt spes med den.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2004 Ja det begynner å bli bra nå.. Blir tøffere etterhvert. Har fått tak i: Lyktespoilere 17" EVS VW Felger Spredere Kommer: Lakkere fangere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2004 det blir kult... du må legge ut noen før og etter bilder da?!! og kansje under "produksjon" hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2004 Her er et før bilde: Skal snart legge ut bilde nå som jeg har fått på grøftere og lyktespoilerne! Men det blir desverre ikke med Alu felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2004 Felgene! 1000 Miglia EV-S tror jeg de heter. m/ Toyo Proxes dekk 225x45x17 felger til caddy.gif.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...