Enkel styling til audi a3 97?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noes som vet om det finnes f.eks s3 styling til 97 a3. Har jo sett disse delene der det står "s3 look", men det ligner ikke veldig mye på s3 etter min mening:)

Men vis det er noen der ute som vet om noen for for enkel oppgradering så gi meg for all del en link eller navn på en leverandør:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trolltuning.com , bsbildeler.no.. prøv å kikk litt der.. tenker du på å skifte ut nedre del av fanger'ne? hvis du skjønner polsk så er det dritt billig der.. men kvaliteten er der etter;) har en kamerat som kjøpte fra polen å det var nedre delen av front og bakfanger'n + sideskjørt for 1500kr.. det var glassfiber, anbefaler deg abs plast! sjekk ut norskbildelesenter.no... knall god service og hyggelig folk der som fikser pakkepriser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja i hovedsak hadde nedre del vert det greieste, skal sjekke ut linkene for så å se hva jeg kan finne.

Har lite peiling på polsk, men det er merkelig hva en kan få til vis en går inn for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.