Erfaringer med H4 Bi-xenon?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen innspill.. ? Klarglass eller vanlige lykter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen innspill.. ? Klarglass eller vanlige lykter...

 

Klarglass eller helst linser. ;)

Brutter monterte Bi-Xenon på en gammel Mazda med matt glass,merket nesten ikke forskjell i fra Halogen. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde dette på 100'en min. Ble klart bedre nærlys mener jeg da, men langlysene fikk jeg ikke testet, da jeg hadde 3x ekstralys foran.

 

Hadde også xenon i nærlysene på "tricolor" audien min med 200 frontlykter. Men da av den typen med xenon nærlys og halogen langlys. Virker som de hjelper litt på nærlysene, men blir litt feil effekt på langlys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har holdt meg i nakken i "alle år", for å kjøre nærlys å grøftelys. Burde vel ikke ettermontere xenon i noe annet en TIL NØD linselykter:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har holdt meg i nakken i "alle år", for å kjøre nærlys å grøftelys. Burde vel ikke ettermontere xenon i noe annet en TIL NØD linselykter:P

 

Tenkte jeg skulle prøve da vettu. Har uansett tenkt å kjøre 4300K eller noe og ikke noe blålys ;) Hvis ikke bare bygger jeg om lysa så jeg får mer strøm på de og setter i andre pærer. MEn tenkte å prøve et xenonsett siden det er så lettvindt;) Har uansett et par tusenmetere på taket som det skal xenon i ;) heh Så lys blir det nok av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skyter du deg selv i foten Mikkel (A) hehehe...

 

H4 ettermonterings xenon blender helt jævli, uansett om det er 4300k eller 8000k:P

 

Nei du for montere noe linselykter, ellers kjører jeg gjenom Røyken med nærlys og grøftlys vær gang:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skyter du deg selv i foten Mikkel (A) hehehe...

 

H4 ettermonterings xenon blender helt jævli, uansett om det er 4300k eller 8000k:P

 

Jaja okay da. Men alle andre gir faen, så da gjør jeg det å ;) Kommer det noen tulling skrur jeg heller bare på tusenmeterne med xenon samt fjærnlys... God fornøyelse ;) heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja okay da. Men alle andre gir faen, så da gjør jeg det å ;) Kommer det noen tulling skrur jeg heller bare på tusenmeterne med xenon samt fjærnlys... God fornøyelse ;) heh

 

TAKK:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.