Anbefalte innlegg

har kjøpt meg kw v2 til min a4 b5 1.8tq avant så har jeg ikke peiling på hvordan jeg justerer stivheten og hvordan man måler for at det skal bli lik høyde på begge sider, for har ikkeno bruksanvisning til de. så jeg lurte på om noen her har noen erfaringer med hvordan man gjør dette og noen bilder av hvordan det blir i motorrommet. eventuelt om man kommer til justeringen derifra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke til foran på a4 mener jeg.. må justere før du setter det på.. ville satt den midt på , mellom stivest å mykest

bak presser du vel demperen i bunn å vrir , om du ikke har tapp på toppen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det jeg regnet med foran ja. men hvordan justerer man den stivheten egentlig. sitter jo en mutter på toppen og en anna ting som man setter umbrakoen i. hvordan fungerer det? og bak forsto jeg ikke helt hva du mente :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en liten hullsag og borr hull fra motorrommet akkurat over der justeringa er til demperen er. Da kan du justere stivheten uten å ha ut demperne. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en liten hullsag og borr hull fra motorrommet akkurat over der justeringa er til demperen er. Da kan du justere stivheten uten å ha ut demperne. ;)

Hullsag er vel litt kraftig kost. Jeg brukte bare et 6 mm bor, og boret undenfra midt i der demperen sitter. Ligger bilder i tråden min : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=736258post736258

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullsag er vel litt kraftig kost. Jeg brukte bare et 6 mm bor, og boret undenfra midt i der demperen sitter. Ligger bilder i tråden min : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=736258post736258

Får hullsager veldig små også så er ikke så farlig som det høres ut som ;)

Jeg har hull så jeg AKKURAT får nedi justeringsverktøyet til koni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall. var akkurat det her jeg var ute etter. men hvordan justerer man stivhet bak å hva lønner det seg å sette den på. satte den foran omtrentlig på midten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bilde av over og under demperen. noen som kan forklare hvordan man justerer stivheten på den?

DSC00781.jpg

DSC00782.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser i papirene som fulgte med, så står det at du må trykke demperen helt i bunn, da tar stempelet tak i justeringsskruen, så vrir du til anbefalt styrke som står i bruksanvisningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha. var det de mente ja. trodde det var noe jeg måtte skru av ellerno jeg. takktakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne så jeg slipper å lage ny tråd.

Får ikke til å justere bakdemperen, trykker den helt i bunn men tar ikke tak i justeringskrue?! Skrur og skrur men får ingen "knepp" å stopper heller ikke enden.

Må jeg ta av den gule gummiputa eller hva er feil?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.