#1 Skrevet Oktober 27, 2004 Hvordan fjerner jeg pollenfilteret på min A6. Dugger noe j%v&l#g 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2004 Det ligger vel under et plastdeksel rett foran frontruta på passasjersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2004 Husk å sette inn nytt da... (Ikke bare fjerne det liksom :D) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne Husk å sette inn nytt da... (Ikke bare fjerne det liksom :D) Trenger vel ikke det på vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Det ligger vel under et plastdeksel rett foran frontruta på passasjersiden. Og det er bare å røske opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Og det er bare å røske opp? Klarer du åventetilmandag, så skal du få hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Klarer du åventetilmandag, så skal du få hjelp! Nei dessverre. Det dugger så j@vlig inne i bilen at jeg må kjøre med vifta på fullt. Sikkert potte tett det filteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Nei dessverre. Det dugger så j@vlig inne i bilen at jeg må kjøre med vifta på fullt. Sikkert potte tett det filteret. Ta av plastdekselet som sitter i motorrommet, nærmest frontruta over rattstammen. Under dette sitter filteret i ei ramme, ta ut ramma og skift filteret. Har du ikke filter enda, så går det greit å kjøre uten noen dager..... Lykke til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Ta av plastdekselet som sitter i motorrommet, nærmest frontruta over rattstammen. Under dette sitter filteret i ei ramme, ta ut ramma og skift filteret. Har du ikke filter enda, så går det greit å kjøre uten noen dager..... Lykke til.... Hvorfor må jeg ha i filter om vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Hvorfor må jeg ha i filter om vinteren? Veistøv, eksos osv... dessuten slipper du å vaske viduene inni så ofte og du beskytter vifta, spjeld og spjeldmotorer osv mot skitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...