#1 Skrevet September 2, 2008 Jeg fikk sjekket A6'n min med Vag-com her om dagen da jeg har et problem med Esp. Sjekket samtlige kanaler da jeg først hadde vag-com koblet til, og fikk en feilmelding på xenon-føler venstre bak. Vil lysa mine automatisk gå i "nødmodus" å stille lysene helt ned så lenge en av sensorene er ødelagt? Jeg syns ikke at nærlysa har hvert så veldig bra siden jeg kjøpte bilen egentlig, men jeg har trodd at det kanskje har hvert gamle pærer. Uansett så må dette fikses. Er det en dyr del i utgangspunktet? Vanskelig å skifte? Eller kan den fikses på noe vis? På forhånd takk for svar. Mvh Sigurd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2008 Jeg har byttet min føler foran. Velig enkel sak å bytte, 3 skruer og en plugg. Xenonlysene går i grunnstilling når en sensor er på tur. Jeg kjøpte min på http://www.vagparts.com, der fikk jeg sensoren til halve prisen kontra møller. Møller skal ha rett i overkant av 800,- spenn for den foran i allefall. Vær forsiktig når du tar av pluggen, jeg brukte litt mye makt, så den detter av hos meg nå, skal stripse den fast:) Når den nye var plugget til, så slettet jeg feilkoden og lysene hever seg igjen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2008 Jeg har byttet min føler foran. Velig enkel sak å bytte, 3 skruer og en plugg. Xenonlysene går i grunnstilling når en sensor er på tur. Jeg kjøpte min på http://www.vagparts.com, der fikk jeg sensoren til halve prisen kontra møller. Møller skal ha rett i overkant av 800,- spenn for den foran i allefall. Vær forsiktig når du tar av pluggen, jeg brukte litt mye makt, så den detter av hos meg nå, skal stripse den fast:) Når den nye var plugget til, så slettet jeg feilkoden og lysene hever seg igjen:D Suverent! Da vet jeg det. Vet du om det er like følere famme og bak? Tenker på montering og sånt. Godt å vite at lysa kanskje blir bedre nå da Da ser det ut som det blir en bestillings-runde fra vagparts, skal ha noe annet derfra også. Hvor raske er dem til å sende btw? Det tar ikke vinter og vår fra man bestiller til det ligger pakke i posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...