#1 Skrevet Oktober 27, 2004 Oppretter en fast post her på Nordmøre Lokallag sine sider, der vi vil gratulere medlemmene i lokallaget med fødselsdagen. I dag fyller Kay Langhelle 25 år, gratulerer så mye med dagen Hilsen Nordmøre Lokallag! -Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg er ikke snauere enn at jeg gratulerer ALLE som har dag i dag, nemlig: Lars-Inge Andresen (34), Knut-Richard Sjøvold (23), Kay Langhelle (25), Sigmund Aikio (34) GRATULERER ALLE SAMMEN!!!! :D :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jeg er ikke snauere enn at jeg gratulerer ALLE som har dag i dag, nemlig: Lars-Inge Andresen (34), Knut-Richard Sjøvold (23), Kay Langhelle (25), Sigmund Aikio (34) GRATULERER ALLE SAMMEN!!!! :D :D Det vil jeg også, men ikke alle under Nordmøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2004 Siden jeg ble nevnt må jeg jo også takke : TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2004 Da må jo jeg også det...men nå skal jeg ikke ødelegge tråden til gutta på Nord-Møre mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2004 Grattis med dagen Lars-Inge og alle andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2004 Gratulerer med dagen alle mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2004 I dag fyller Magnus Furu 20 år, gratulerer med dagen:) Hilsen Nordmøre Lokallag! -Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2004 Hei, wee Det var jo meg der oppe jo! Takker! Kanskje jeg burde surfe innom litt oftere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2005 Ny fødselsdag i lokallaget, Eva Marit Heggset fyller år i dag, gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2005 ...en gratulasjonshilsen til Eva Marit fra "Baillsund" kommer her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...