#1 Skrevet September 2, 2008 Da nermer det seg å vi vet desverre ingenting enda Så saken er da så enkel, skal vi dit så må noen som BOR der finne oss en plass å spise og samles!!! Noen engasjerte sjeler er det da vel der Jeg håper å vet at flere har lyst på tur så noe må vi få til å tiden er knap! Om det er noen andre forslag så skrik ut evt tur til stranda eller noe sånt går jo ann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2008 Jeg har gledet meg i 2 mnd, og mange andre også! Så synes at noen her må orke 2 min i telefon til nærmeste pizza shappe og si fra vi kommer endel folk Håper dette ordner seg, skiltplater vil bli tatt med for de som trenger. Tar også med vag-com om noen vil slette noen feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2008 Ej synst ditte ser ganske so trist ut gutta... Ej stemme før å vente til 21 (ettersom ej e heime den 17) , so kan ej snakke mæ napoli kontaktene mine i Ulsteinvik å få dei til å stenge ned sjappa nåken tima so oss fæ regjere å ete masse pizza Eller kannskje eit nytt treff på Hareid ? Me want to join , me always at sea! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2008 VI har pizzamøte første søndag kvar mnd,ikkje søndag nr 3 hehe Er det ingen som melder seg så blir det reist på Peppes som vanlig hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2008 Når på dag kjem dokke da? Kan høyre på milano om det er pizza dokke vil ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2008 vist det blir nokke styr innatte så må ej sitte på med dej andy for å kjenne på gobeste diff festa dine:) vist ikkje så må ej sitte på til bya uansett. Me want to spinn, but always broke(n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2008 Når på dag kjem dokke da? Kan høyre på milano om det er pizza dokke vil ha:) Ca 16. Bruker vel og være rundt dem tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2008 No har eg snakka med Milano, og dei er klare til å lage pizza til oss kl 16 på søndag.. Noke spinning vil ikkje ej ta ansvar for, for purken e ganske hissige på slikt her inne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2008 No har eg snakka med Milano, og dei er klare til å lage pizza til oss kl 16 på søndag.. Noke spinning vil ikkje ej ta ansvar for, for purken e ganske hissige på slikt her inne:p Saker! Men kor mange vil du anta at dei har plass til? hehe Men ekje dei mest ute etter BMW å Merce der inne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2008 vist det blir nokke styr innatte så må ej sitte på med dej andy for å kjenne på gobeste diff festa dine:)vist ikkje så må ej sitte på til bya uansett. Me want to spinn, but always broke(n) Affirmative.. Jeg stiller med bil dinne gangen.men ingen spinning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2008 No har eg snakka med Milano, og dei er klare til å lage pizza til oss kl 16 på søndag.. Noke spinning vil ikkje ej ta ansvar for, for purken e ganske hissige på slikt her inne:p Bra jobba Dag Eivind:) Nå har vi noe og glede oss til, pizza og en plass jeg aldri har vært før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2008 Er det noen folk der da? eller kun du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2008 ka med høstcruising - trollstigen isteden?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2008 Mister bare lappen på ørskogfjellet da:/ hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2008 Ej stille på trollstigen tur etter ej e heime den 17. He ein plan om å kome mej avgårde med sykkelen også før snøven kjeme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2008 Sitter i Bergen på kurs jeg, dessuten så står bilen hjemme med sprekker i plasticfantastic radiatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2008 Sitter i Bergen på kurs jeg, dessuten så står bilen hjemme med sprekker i plasticfantastic radiatoren kjedli.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 5, 2008 jeg hiver meg på cruise tur til stigen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 5, 2008 Er mere sugen på tur til trollstigen som vi har hatt før utpå høsten,med bra oppmøte.. Så tar vi evt pizza på Kulå som sist?Der e jo litt meir plass da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 5, 2008 Ikkje domt det Andreas.Det var en kjempe kjekk tur sisst vi tok den ruta.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 5, 2008 hehe, dokke byera klare ikkje å bestemme dokke nei:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 5, 2008 hehe, dokke byera klare ikkje å bestemme dokke nei:p Bestemt oss for lenge siden vi.. verre med dåkke der over fjorden som ikke klarer å få ut fingeren før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 5, 2008 Fåååta kleeea!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 5, 2008 hehe, dokke byera klare ikkje å bestemme dokke nei:p Ej skal hvertfall ikkje ha på mej at ej e byer heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 6, 2008 Konklusjon E at det blir pizza på søndag? Spenna klar! Ej trur ej teke hellesylt, ferge til sæbø, ørsta osv tilbake. Fin søndagtur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...