#51 Skrevet September 7, 2008 Takk for en kjekk tur til dei få som var med på turen i dag. Flott tur med bra vær. Va ganske løye opp stigen ivertfall, Derifra å heim var det såsomså. ej trur ej la igjen ivertfall 25liter bensin ifra valldalen og utigjen. Og det var ikkje pga tullkjøring ivertfall. Banna folk asså, hadde aldri skjedd ditta vist enkelte hadde klart å holde kjeft:)hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 8, 2008 Og det var ikkje pga tullkjøring ivertfall. Banna folk asså, hadde aldri skjedd ditta vist enkelte hadde klart å holde kjeft:)hehehe Hahah!!! "Én sjåfør, én donut...." :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 9, 2008 sleng inn noen bilder av "sykkylvsturen" våra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 9, 2008 (endret) Har bare "tulle" bilder, men la gå Etter å ha kjørt heilt til NÆS, så rota vi oss borti disse svingane: På vei opp såg vi 3 klubb bila som også hadde tatt turen: Fin foss/klubb bil: Ditte va 2 bila vi over hodet ikje klarte å holde følge med, må ha hatt minst 1000hk tilsammen Da vi kom fram til "sykkylven" møtte vi denne karen: Resten har jeg ikke bilder av, men vi spiste en piZZa som heite "kalvå" eller noe i den duren (Ihvertfall nr9) på kulå, å den va nokke inni na FAEN så god! ....ferdig!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 9, 2008 Resten har jeg ikke bilder av, men vi spiste en piZZa som heite "kalvå" eller noe i den duren (Ihvertfall nr9) på kulå, å den va nokke inni na FAEN så god! ....ferdig!! Mvh 'Kolva driter' heite den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 9, 2008 (endret) Klarte å snike meg til et bilde opp trollstigen,Urke va nervøs...Det blei no heilt greit.. Ole Jonda med det "obligatoriske" når man er på tur LMM som måtte ta støyten denne gangen Møtte på ei fjellgeit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 9, 2008 DAMN, jeg klarer altså ikke få med meg hva som skjer;) glemte å sjekke posten da det ble snakk om stigen senere i mnd jeg;) såg ut som en kjempe tur.... *missunnelig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...